مسول مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی فارس گفت:بیش از صد هزار دست لباس ویژه همایش شیرخوارگان حسینی استان در حال آماده شدن است که ۶۰ هزار دست آن در شهرستانهای فارس توزیع می شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰ 02 August 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مسول مجمع جهانی شیرخوارگان حسینی استان فارس در همایش توجیهی مسئولان کنگره عظیم شیرخوارگان حسینی استان فارس در حرم مطهر شاهچراغ علیه السلام با بیان اینکه بیش از صد هزار دست لباس ویژه همایش شیرخوارگان حسینی استان فارس در حال آماده شدن است گفت: در این همایش دو روزه بیش از شصت هزار دست لباس بین مسئولان شهرستان‌های استان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این همایش توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه این همایش با حضور مسئولان پنج منطقه شمال جنوب، شرق، غرب و مرکز استان برگزار می‌شود گفت: در این همایش راهکار‌های چگونگی تبیین ابعاد شخصیتی حضرت علی اصغر و همچنین تاثیرگذاری این همایش جهانی در دنیا مورد بررسی قرار گرفت.
صبوری افزود: در این همایش دو روزه راهکار‌ها و سیاست‌های پیش روی این همایش جهانی برای سال‌های آینده در استان فارس هم بررسی شد.
صبوری ادامه داد: همایش جهانی شیرخوارگان حسینی استان فارس همزمان با سراسر کشور و برخی از کشور‌های اسلامی در ۶۵۰ نقطه استان روز چهاردهم مرداد ماه از ساعت ۸ صبح برگزار می‌شود.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار