عضو شورای اسلامی شهر شیراز گفت: نقش شهرداری در ساماندهی مشاغل مزاحم روشن است و اقدامات لازم در این زمینه انجام خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۶۱۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶ 14 August 2022

تابناک فارس به نقل از ایمنا: افسانه خواست‌خدایی امروز _یکشنبه بیست‌وسوم مردادماه_ در بازدید از مجتمع کارگاهی سنگ‌فروشان، با بیان اینکه نظارت و هماهنگی با شهرداری و کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ شهرداری در ایجاد مجتمع‌های ساماندهی و حمایت از انتقال صنوف مزاحم به این سایت‌های تخصصی اهمیت دارد، اظهار کرد: نقش شهرداری در بحث ساماندهی طبق قانون روشن است.

وی ادامه داد: در این مسیر هماهنگی باید با شهرداری انجام شود. بر اساس مصوبه هیئت وزیران ۲۵ شغل در رده مشاغل مزاحم شهری است که کارگاه‌های سنگ‌فروشان نیز از جمله این مشاغل است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: بر اساس کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها که در سازمان ساماندهی مشاغل شهری و به منظور رسیدگی به وضعیت مشاغل مزاحم شهری تشکیل می‌شود، مسائل و موارد حقوقی انتقال مشاغل مزاحم شهری توسط اعضای کمیسیون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی افزود: این بازدید در راستای تصمیم‌گیری کمیسیون بند ۲۰ برای صنف سنگ‌فروشان انجام شد.

به گزارش ایمنا، در این بازدید عضو شورای اسلامی شهر در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری، نماینده دادگستری در کمیسیون و جمعی از مدیران و کارشناسان شهرداری، اتاق اصناف و اتحادیه حضور داشتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار