رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه از افتتاح اولین سالن تیراندازی تمام الکترونیکی کشور در کرمانشاه با حضور ریس فدراسیون و در آینده ای نزدیک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۳ 05 October 2015
رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه از افتتاح اولین سالن تیراندازی تمام الکترونیکی کشور در کرمانشاه با حضور ریس فدراسیون و در آینده ای نزدیک خبر داد.

رضا نظری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این سالن 10، 25 و 50 متری تیراندازی تمام الکترونیک قرار است روز شنبه هفته آینده 18 مهر با حضور آقای هاشمی رییس فدراسیون، آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه، جوهری مدیرکل ورزش و جوانان استان و جمعی دیگر از مسئولین به بهره برداری برسد.

وی مکان این سالن که مجهز به سیستم امتیازدهی الکترونیکی است را آکادمی تیراندازی غرب کشور واقع در مجموعه ورزشی حضرت امام (ره) در بلوار طاقبستان اعلام کرد.

نظری یادآور شد: برای راه اندازی این سالن 22 میلیارد ریال هزینه شده که نیمی از آن از محل مصوبات سفر رییس جمهوری و نیمی دیگر هم از طریق شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی تامین شده است.

رئیس هیات تیراندازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این سالن قابلیت تمرین تیراندازی نظامی با اسلحه جنگی را نیز دارا می باشد.

وی برنامه بعدی هیات تیراندازی استان را راه اندازی رشته تیراندازی به اهداف پروازی در بخش بانوان عنوان کرد که تا پایان سال انجام خواهد شد.

نظری در پایان از فعالیت حدود 800 تیرانداز کرمانشاهی زیرنظر هیات استان در رشته های اسلحه بادی، اهداف پروازی و سلاح های خفیف خبر داد و گفت: نیمی از این تعداد را ورزشکاران آقا و نیم دیگر را هم ورزشکاران خانم تشکیل می دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار