معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: زن و مردی که با همدستی یکدیگر و طی مدت سه سال، سه عضو یک خانواده شیرازی را به قتل رسانده بودند، در شیراز و یکی از شهرهای استان البرز دستگیر شدند.
کد خبر: ۱۰۶۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۴ 24 August 2022

تابناک فارس بع نقل از ایسنا: سرهنگ کاووس محمدی چهارشنبه ۲ شهریور در بیان جزئیات حادثه قتل و دستگیری قاتلان، گفت: پنجم خردادماه امسال، مرگ مشکوک یه زن جوان در شیراز به پلیس گزارش شد و پرونده‌ای ویژه در آگاهی استان فارس برای آن تشکیل شد.

او اضافه کرد: بعد از اعلام نظر پزشکی قانونی و محرز شدن فرضیه قتل برای ماموران آگاهی، پرونده با موضوع جنایت خانوادگی، وارد مرحله جدیدی از تحقیقات شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس ادامه داد: در تحقیقات تکمیلی مشخص شد که پدر و برادر آن زن جوان نیز به ترتیب در خرداد سال ۱۳۹۹ و تیرماه سال ۱۴۰۰ به شکل مشکوکی فوت کرده‌اند.

محمدی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات ویژه مطلع شدند که مادر خانواده با همدستی یکی از دوستان سابق پسرش که در استان البرز سکونت دارد، اقدام به تهیه سم و داروهای آرام بخش کرده و طی یک سال اخیر با ریختن آن در شربت و غذا، همسر و ۲ فرزندش را کشته است.

معاون فرماندهی انتظامی فارس اضافه کرد: پس از مشخص شدن نتایج تحقیقات و با هماهنگی مرجع قضایی، زن قاتل که اقدام به قتل پسر ۲۹ و دختر ۳۷ ساله خود کرده بود، در شیراز دستگیر شد.

محمدی با بیان اینکه همدست مادر قاتل که مردی ۴۳ ساله است، با اخذ نیابت قضایی، در یکی از شهرهای استان البرز دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه همسر فرد دستگیر شده تاجر و از وضعیت اقتصادی خیلی خوبی برخوردار بوده است، گفت: متهمان علت و انگیزه این جنایت وحشتناک را طمع برای رسیدن به اموال آن مرحوم (پدر خانواده) اعلام کرده‌اند.

محمدی با اشاره به اینکه متهمان برای طی مراحل قانونی روانه دادسرا شده‌اند، از شهروندان خواست مشکلات خانوادگی خود را با مراجعه به مراکز مشاوره دارای مجوز حل و فصل کنند تا شاهد حوادث این چنین دلخراشی نباشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار