وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حاشیه سفر به شهرستان کازرون، از پردیس دانشگاه سلمان فارسی این شهرستان نیز بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۶۴۰۳۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 27 August 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: رئیس دانشگاه سلمان فارسی کازرون در حاشیه بازدید وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از این مرکز آموزش‌عالی گفت: در راستای تحقق سیاست‌گذاری‌های کلان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، تلاش گسترده‌ای برای آغاز بهره‌برداری از این پردیس دانشگاهی و افتتاح برخی ساختمان‌های آن از جمله ساختمان دانشکده علوم پایه و سلف سرویس انجام شده است.

غریب فاضل‌نیا گفت: علاوه بر آن حمایت‌های مردم کازرون، حضور خیرین و حامیان دانشگاه، باعث شده در زمینه‌هایی همچون احداث خوابگاه دانشجویی گام‌های مناسبی برداشته شود.

او همچنین از حمایت‌های انجام شده از سوی مسئولان ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نماینده کازرون و کوهچنار در مجلس، فرماندار ویژه و امام جمعه شهرستان کازرون برای کمک به راه‌اندازی این پردیس دانشگاهی، ابراز امیدواری کرد با رهنمود‌های موثر و راهبردی مقام عالی وزارت در راستای کمک به توسعه دانشگاه سلمان فارسی کازرون و همچنین تقویت بستر‌ها برای تسریع در بهره‌برداری از این پردیس از جمله افزایش ظرفیت خوابگاهی دانشجویان، تکمیل محوطه‌سازی و تقویت بهینه تجهیزات آموزشی و کارگاهی، بتوان خدمات مطلوب‌تری را به مردم شریف شهرستان علم‌دوست و عالم‌پرور کازرون و غرب استان فارس ارائه کرد.

محمدعلی زلفی‌گل؛ وزیر علوم، تحقیقات و فناوری نیز در این بازدید ضمن قدردانی از فعالیت‌ها و تلاش‌های انجام شده، با حائز اهمیت دانستن گام‌های برداشته شده و تأکید بر ضرورت خدمات مطلوب دانشگاهی در غرب فارس، رهنمود‌هایی را برای تقویت بستر‌های مورد نیاز دانشگاه سلمان فارسی کازرون و ارایه خدمات مطلوب به دانشجویان، دانشگاهیان و عموم مردم شریف کازرون ارائه کرد.

پردیس ۷۸ هکتاری دانشگاه سلمان فارسی کازرون، بزرگترین پروژه توسعه فضا‌های دانشگاهی در غرب استان فارس است.

در حال حاضر ساختمان‌های دانشکده علوم پایه و سلف سرویس این دانشگاه در مراحل نهایی آماده‌سازی برای بهره‌برداری هستند که به زودی با هماهنگی وزارت عتف و مسئولین محلی، برنامه‌ریزی برای افتتاح و بهره‌برداری از آن‌ها در دستور کار قرار خواهد گرفت.

همچنین کارگاه عمرانی پروژه‌های دیگری مانند مجموعه کلاس‌ها، ساختمان دانشکده فنی و مهندسی و خوابگاه خیّرساز نیز در این پردیس در حال فعالیت هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار