معاون نظارت و بازرسی اداره صمت استان؛
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره صمت استان ایلام از تحول اساسی در سامانه جامع ۱۲۴ برای پاسخگویی به شکایات مردم ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ 28 August 2022

به گزارش تابناک ایلام ؛ مهدی کاکاخانی  با اشاره به تنوع خدمات قابل ارائه این اداره کل به مردم اظهار داشت: از آبان ماه سال گذشته سامانه پاسخگویی وزارت صمت در بستر شماره تماس ۱۲۴ و درگاه اینترنتی با هدف ارتقای خدمات با کیفیت و دریافت بازخورد از ذینفعان در دسترس عموم قرار گرفته است.

وی ادامه داد: عموم مردم می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۲۴ یا با اتصال به نشانی www.124.ir بدون محدودیت و واسطه از آخرین وضعیت قیمت کالا وخدمات، وضعیت ثبت و پیگیری شکایات‌های صنفی و غیر صنفی، وضعیت کسب و کار مورد درخواست خود آگاه شوند.

وی گفت: تبدیل درگاه قدیمی از خط تلفن ساده به سامانه جامع ارتباط دو طرفه مردم و مسئولان، افزایش قابل توجه میزان کارایی برای دریافت بازخوردها و پایش مطالبات فصل جدیدی از ارائه خدمت به مردم است.

کاکاخانی افزود: پیشخوان سامانه پاسخگویی در استان ایلام با دو شیفت کاری و با حضور کارشناسان به صورت آنلاین روزانه درخواست‌های مردمی را دریافت و رسیدگی می‌کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار