جناب آقای موحد ، قطعا صدای بدون روتوش مطالبه گران حوزه انتخابیه به گوش شما رسید. از آن جهت که ممکن است افرادی بر اساس مزاج خود این حضور را طبخی لازم آید تا بهره‌ای چند برای حیات خود برده باشند مورد مناقشه نیست ...
کد خبر: ۱۰۶۴۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲ 28 August 2022

نامه کشاورز نمونه چرامی خطاب به استاندار و نماینده کهگیلویه / آقای موحد از درگوشی گفتن پرهیز شود!

این روزها خبرهای خوشی از حوزه آب شنیده نمی شود و گویا مخالفان احداث سدهای استان دوباره فعال شده و با نفوذ در ارکان تصمیم گیر ، امیدوار به رسیدن به خواسته های خود هستند . این وضعیت و نامشخص بودن نتیجه اقدامات مسئولین خصوصا نمایندگان استان در مجلس ، باعث برگزاری تجمعات مردمی شده است به گونه ای که روز گذشته کشاورزان کهگیلویه ای تجمعی مسالمت آمیز جلوی فرمانداری این شهرستان داشته اند . این تجمع باعث واکنش برخی سیاسیون و افراد صاحب قلم شده است . یکی از کشاورزان نمونه شهرستان چرام طی یادداشتی خطاب به استاندار و نماینده کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی نسبت به وضعیت اخیر سد آبریز واکنش نشان داده است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی حیدری ، کشاورز و باغدار نمونه چرامی خطاب به استاندار و نماینده مردم در مجلس آورده است :
جناب آقایان سیدمحمد موحد بعنوان رئیس مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و دکتر احمدزاده با عنوان مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد :
سلام علیکم
ابتدا بعنوان کشاورز خطه سرزمین کهن ایران زمین، زاد روز تولد مولود پدیده تمدن ساز "نهضت آب کوه گیلویه بزرگ" را به مردم و خاص به شما تبریک عرض میکنم.
حقیر بعنوان تولید کننده پیشرو به نیابت از کشاورزان و مطالبه گران بر خود فرض میدانم تا از فرماندار محترم و مردمی کهگیلویه بخاطر همدلی و همزبانی با مطالبه گران احداث سد آبریز و از فرمانده مقتدر و با تدبیر انتظامی کهگیلویه بخاطر مدیریت صحیح تجمع کنندگان نهایت سپاسگزاری را داشته باشم.
اما جناب آقای موحد ، قطعا صدای بدون روتوش مطالبه گران حوزه انتخابیه به گوش شما رسید. از آن جهت که ممکن است افرادی بر اساس مزاج خود این حضور را طبخی لازم آید تا بهره‌ای چند برای حیات خود برده باشند مورد مناقشه نیست. مهم اینکه راهبرد اساسی مطالبات حوزه انتخابیه شما تنها به تسریع در امر احداث سد آبریز برای رفع عطش بیش از ۳۰ هزار هکتار اراضی کشاورزی منتهی می‌شود.
همه کشاورزان مطالبه گر اولا:از زحمات شما در رابطه با موضوع سد آبریز بخصوص در این ایام خدا قوت عرض می کنند. ثانیا: دو درخواست اساسی از شما داریم
۱_ از هرگونه پنهان کاری و درگوشی حرف زدن در خصوص سد آبریز خوداری و حتی جلوگیری فرمائید، زیرا تنها رازدار شما در این خصوص مطالبه گران احداث سد آبریز هستند که می بایست هر لحظه از حال و احوال و سلامت نهضت آب حوزه با خبر باشند، طبیعی است که خلاف این رویه به ضرر همه تمام خواهد شد.
۲_ مطالبه گران احداث سد آبریز بسان عقاب تیز بین طلایه دار سرزمین کهن نیاکان خود، اجازه نمی‌دهند تا احدی بصورت عمود با آن‌ها در این مسیر همراه شود بلکه انتظار دارند همه باهم تا رسیدن به نقطه اعتدال یعنی سیراب شدن سرزمین تشنه گام به گام همراهی گردند.
و، اما جناب آقای دکتر احمدزاده استاندار عزیز.
مطالبه گران احداث سد آبریز ضمن تشکر از حوزه کاری شما بخصوص سپاسگزاری از حضور ارزشمند فرماندار محترم و مردمی فهیم شهرستان کهگیلویه ، فعلا یک پیشنهاد دارند و آن اینکه خواهشمند است ضمن انجام کار‌های کارشناسی حوزه تخصصی آب استان با هدایت و مدیریت آن مقام عالی دولت در استان حقوق از دست رفته (حق آب) این سرزمین بررسی تا در امر احقاق حق تسریع گردد.
در پایان: از حضور اخلاقی مردم فهیم کهگیلویه بزرگ و برگزار کنندگان این امر سپاسگزار توفیقات همه عزیزان را ازخدا مسئلت داریم آمین یارب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار