جانشین فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۹۴ کیلو مواد مخدر طی ۲۴ ساعت گذشته در۳ عملیات جداگانه در شهرستان داراب خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ 29 August 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سردار یوسف ملک زاده در بیان جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان داراب و لارستان با همکاری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز پس از شناسایی محل دپو مواد در یکی از منازل مسکونی با هماهنگی مرجع قضائی، بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در بازرسی از این منزل مقدار ۳۸ کیلو و ۸۰۰ گرم حشیش کشف، دو نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و یک دستگاه پژو ۴۰۵ متعلق به آنان را توقیف کردند، افزود: تلاش برای شناسایی و دستگیری سایر متهمین و مرتبطین در این خصوص ادامه دارد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: همان روز در عملیات دیگری مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر داراب درپی تعامل فنی با پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان نظر آباد استان البرز از حمل مقادیری مواد با ۲ دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در محور داراب به سمت شیراز مطلع و پس از هماهنگی با مرجع قضائی به محور مذکور اعزام شدند.

سردار ملک زاده افزود: مأموران با مشاهده خودروی حامل مواد دستور ایست صادر کردند که راننده بدون توجه به دستور پلیس اقدام به فرار کرد. لیکن پس از طی مسافتی تعقیب و گریز با اصابت تیر مأموران به لاستیک خودرو، راننده که عرصه را بر خود تنگ دید، آن را رها و با استفاده از موقیعت کوهستانی جاده از محل متواری شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: مأموران در ادامه با گشت زنی در همان منطقه، خودرو اسکورت را که بصورت بلاصاحب در یکی از روستاها رها شده بود، مشاهده و با انتقال هر دو خودرو به مقر انتظامی در بازرسی از خودرو حامل مواد، مقدار ۹۸ کیلوگرم تریاک کشف کردند و تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمین ادامه دارد.

وی اظهار داشت: در سومین عملیات پلیس داراب در این روز، مأموران هنگام پایش محور گردنه گدارپنبه به سمت رستاق به ۳ دستگاه خودرو سواری پژو که در تعاقب یکدیگر بودند مشکوک و دستور ایست صادر کردند، لیکن رانندگان هر۳خودرو بدون توجه به هشدارهای پلیسی ضمن افزایش سرعت، متواری و سرنشینان در حین فرار اقدام به پرتاب بسته‌هایی به بیرون از خودرو کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان افزود: در ادامه مأموران به تعقیب و گریز خودروهای متواری پرداختند و با هدف قرار دادن لاستیک یکی از خودروها موفق به متوقف کردن هر ۳ خودرو، دستگیری رانندگان و ۲ نفرسرنشین خودروها و کشف بسته‌های پرتابی به مقدار ۵۸ کیلو و۳۰۰ گرم تریاک شدند.

سردار ملک زاده در پایان با بیان اینکه برخورد جدی و توأم با قاچاقچیان مواد مخدر در انتظامی استان در اولویت کاری پلیس می‌باشد، تصریح کرد: در مجموع در این ۳ عملیات ۶ دستگاه خودرو توقیف، مقدار ۱۹۴ کیلو و ۶۰۰ گرم مواد مخدر کشف و ۵ نفر قاچاقچی دستگیر که برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

برچسب ها: کشف ، مواد مخدر ، داراب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار