استاندار کهگیلویه و بویراحمد در جمع مردم طولیان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد، لحظاتی پیش در جمع مردم روستای طولیان حاضر و ضمن شنیدن مشکلات آن‌ها توضیحاتی داد.
کد خبر: ۱۰۶۵۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹ 02 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمد زاده افزود : دولت مصمم به رفع مشکلات مردم در روستا‌ها و مناطق محروم و کمتر برخوردار است.

احمد زاده در خصوص درخواست مردم طولیان برای احداث فضای ورزشی گفت: یکی از مشکلات احداث فضای ورزشی در روستا‌ها بحث تامین زمین است که در صورت تامین زمین احداث فضای ورزشی در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص بحث به کارگیری نیرو در پتروشیمی‌های کهگیلویه گفت: ما در روستا به روستا بومی و غیر بومی نداریم، موضوع بومی و غیر بومی در استخدامی‌ها به سهمیه‌های شهرستانی، استانی و ملی مربوط است و اینکه یک روستا به دلیل نزدیکی به پتروشیمی سهمیه ویژه‌ای داشته باشد اصلاً چنین چیزی نداریم و همه کهگیلویه نسبت به پتروشیمی بومی محسوب می‌شوند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نیرو‌هایی هم که فعلاً در این دوپتروشیمی به کار گرفته می‌شوند، کارگر ساده متناسب با نیاز کارگاه‌ها است و این افراد در زمان افتتاح پتروشیمی به عنوان نیرو جذب نمی‌شوند و استخدام نیرو کاملا قانونی و مطابق با دستورالعمل‌های اعلام شده خواهد بود.

احمدزاده به مشکلات مطرح شده روستای طولیان در حوزه کشاورزی اشاره کرد و گفت: لازم است نسبت به رفع این مشکلات از جمله جاده بین مزارع و خانه ترویج اقدامات لازم صورت گیرد.

استاندار در خصوص فضای سبز روستا اظهار داشت:بنیاد مسکن در این روستا حاضر شود و ضمن نیازسنجی و بررسی ها، اقدامات لازم انجام داده ضمن اینکه ۵۰ درصد بهسازی روستایی که انجام نشده است هم در سریعترین زمان ممکن انجام شود.
احمدزاده گفت: خدماتی مانند آتشنشانی یا اورژانس جاده‌ای نیازمند داشتن برخی شرایط است که باید این موارد بررسی و در صورت داشتن شرایط اقدام شود. ضمن اینکه روشنایی روستا حداکثر تا دو هفته آینده باید به طور کامل انجام شده باشد.

به موضوع اشتغال هم اشاره کرد و توضیح داد: استخدام در دستگاه‌های دولتی نه با توصیه من انجام می‌شود و نه توصیه آقای موحد به عنوان نماینده مجلس، بلکه این موضوع در روند قانونی و اعلام نیاز دستگاه‌ها و برگزاری آزمون صورت می‌گیرد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار