مرجع تقلید شیعیان با اشاره به نقش واسطه‌ها و دلال‌ها در افزایش قیمت‌ها گفت: وزارت صمت باید با ایجاد زیرساخت‌ها ضمن مهار گرانی و تورم دست واسطه‌ها را در بازار قطع و برای از بین بردن فساد و رانت تلاش کند.
کد خبر: ۱۰۶۵۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷ 03 September 2022

به گزارش تابناک قم،  آیت الله مکارم شیرازی ظهر امروز در دیدار سید رضا فاطمی امین، وزیر صنعت، معدن و تجارت که در بیت معظم له برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در حوزه تولید وجود دارد همکاری نکردن بانک‌ها در ارائه تسهیلات است، متاسفانه بانک‌ها توجهی به درخواست‌های تولیدکنندگان ندارند.

وی در ادامه گفت: وزارت صمت باید اقدامات امید بخش در حوزه تولید و بازار را به مردم بازگو کند تا ضمن دعوت از مردم برای همکاری در جلوگیری از مفاسد اقتصادی، روح امید به آینده در کشور زنده شود.

مرجع تقلید شیعیان  تصریح کرد: وزارت صمت در کاهش قیمت و افزایش تولید بر جلوگیری از رانت خواری، قاچاق کالا، واسطه‌گری دلال‌ها و افزایش لحظه‌به‌لحظه قیمت‌ها اقدامات موثری انجام داده است.

آیت الله مکارم شیرازی با تاکید بر لزوم مقابله با دلال ها تصریح کرد: وجود دلال‌ها و واسطه‌ها از مهمترین عوامل افزایش قیمت‌ها است.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: وزارت صمت باید با ایجاد زیرساخت‌ها ضمن مهار گرانی و تورم دست واسطه‌ها را در بازار قطع و برای از بین بردن فساد و رانت تلاش کند.

دیدار با آیت الله نوری همدانی و آیت الله سبحانی از مراجع تقلید از جمله برنامه های امروز سفر وزیر صمت به قم بود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار