هاشمی : با انتقاد از عدم حضور برخی اعضای جلسه گفت : برخی اعضا در این نشست غایب بودند، این‌ها مدیران انقلابی هستند، اما با این شرایط این صفات و برچسب‌ها به این افراد نمی‌آید.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸ 03 September 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، یکصد و هشتاد و نهمین نشست استانی ستاد در حالی امروز شنبه به ریاست معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد که بی‌نظمی در حضور مدیران مورد انتقاد رییس جلسه قرار گرفت و حتی اجازه ورود محمد غلام‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی به جلسه بعد از گذشت ۲۰ دقیقه داده نشد.

در ادامه هم مسلم شریفی رئیس شورای سیاست‌گذاری دانشگاه علوم پزشکی به ارائه گزارشی از وضعیت کرونا پرداخت و ضمن عذرخواهی از بی‌نظمی جلسه گفت: دو هفته گذشته بیماران شناسایی شده ۹۵۶ نفر بودند که هفته گذشته این آمار به ۳۲۸ نفر رسید و نشان دهنده کاهش ۴۰ درصدی در روند ابتلا است که البته کاهش نمونه گیری بیماران کرونا نگران کننده است.

وی با اشاره به آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونا گفت: خوشبختانه هیچ شهری از استان در وضعیت قرمز کرونا نیستند و لنده و کهگیلویه که قرمز بودند از این وضعیت خارج شدنذ، در حال حاضر استان در وضعیت زرد دارد.

شریفی ادامه داد: تاکنون یک هزار و ۱۴۶ نفر براثر کرونا جان خود را از دست دادند، استان طی هفته گذشته ۶ فوتی داشت، ضمن اینکه در حال حاضر ۱۸ بیمار مثبت کرونایی در بیمارستان‌ها بستری هستند که ۶ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه است.

وی عنوان کرد: روز گذشته یک هزار و ۸۴۱ واکسن تزریق شد، پوشش دز سوم ۴۶ درصد بوده که هیچ‌گونه محافظت در قبال بیماری نیست.

در ادامه این جلسه معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در خصوص عدم حضور رئیس دانشگاه گفت: خیلی دوست نداریم رفتار نامناسبی داشته باشیم، اما وقتی مدیر احساس مسوولیت نمی‌کند و در جلسه حاضر نمی‌شود باید چه کنیم؟

وی بیان کرد: رئیس دانشگاه علوم پزشکی در جلسه گذشته حاضر نبود در این جلسه هم با تاخیر آمد در حالی که باید ۱۰- ۱۵ دقیقه قبل از سایر مدعوین در جلسه حاضر می‌شد و شرایط را می‌سنجید.

هاشمی مهر ادامه داد: عدم حضور رئیس دانشگاه در جلسه توهین به همه اعضای جلسه بود و تا زمانی که عذرخواهی نکند دیگر در جلسات علوم پزشکی حاضر نمی‌شوم.

وی با انتقاد از عدم حضور سایر اعضای جلسه گفت: به غیر از رئیس دانشگاه سایر اعضا غایب بودند، این‌ها مدیران انقلابی هستند، اما با این شرایط این صفات و برچسب‌ها به این افراد نمی‌آید.

گفتنی است؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی، معاون بهداشت دانشگاه، فرماندار بویراحمد، شهردار یاسوج، رییس سازمان نظام پزشکی، آموزش و پرورش، راهداری، نماینده دادستان و مدیرکل پدافند غیرعامل غایبان نشست استانی کرونا بودند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۲
فرماندار بویراحمد به تمام معنا انقلابی بودن خود را اثبات کرده او به جای نشستن در جلساتی که شاید خروجی خوبی نداشته باشند در میدان و پای کار است بهتر است این برچسب‌های انقلابی نماها را حداقل به ایشون نزنید که مردم بویراحمد ازشون راضی اند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۳
احسنت به دكتر غلام نژاد
ادم باهوش زود ميفهمه هيچي تو اين جلسات نيست
اين همه جلسه به كجا رسيديد
اصلا خروجي اين جلسات تا الان چه بوده است؟
فقط آمار و خودنمايي بدون اينكه مشكلي از مردم كم شود
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار