محمود محمدی گفت: مراجعه اتباع خارجی مقیم البرز به ثبت احوال برای اخذ گواهی مشخصات و تلاقی آن با ثبت نام مدارس و اربعین حجم فعالیت ها را دو چندان کرد.
کد خبر: ۱۰۶۵۳۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷ 03 September 2022
به گزارش «تابناک البرز» مدیرکل ثبت احوال البرز گفت: با توجه به در پیش بودن کنگره جهانی اربعین، خدمات ویژه به مردم ارائه می شود. 
محمود محمدی افزود: علی رغم اینکه نیروهای ثبت احوال کفاف استان را نمی دهد اما همکاران ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی متقاضیان سفر به کربلا خواهند بود.
وی اظهار داشت: مراجعه اتباع خارجی مقیم البرز به ثبت احوال برای اخذ گواهی مشخصات و تلاقی آن با ثبت نام مدارس و اربعین حجم فعالیت ها را دو چندان کرد.
محمودی تصریح کرد: ارائه خدمات اعم از تعویض شناسنامه در ۲۵ دفتر استان و ۱۶ دفتر مستقر در کرج الکترونیک بوده و فرم کتبی از مردم دریافت نمی شود.
وی درباره کیفیت عکس های کارت ملی و گذرنامه، گفت: عکس ها بدون روتوش بوده و ثبت احوال پیگیر این موضوع است تا تصاویر با همان کیفیت ارائه شود.
محمودی با اشاره به اینکه کارت ملی رسوب شده در شهرستان های البرز نداریم، افزود: تعدادی کارت به دلیل عدم مراجعه شهروندان در دفاتر کرج باقی مانده است.
وی اظهار داشت: بیش از ۱۱۳ درصد درخواست تعویض کارت ملی در البرز ثبت و ۹۴ درصد تحویل شد اما شهروندان برای دریافت اطلاعات با ۱۵۲۰ تماس بگیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار