رئیس شورای هیئت های مذهبی استان فارس گفت: زائران اربعین دچار مشکلات عدیده ای برای تهیه بلیت سفر عتبات عالیات هستند.
کد خبر: ۱۰۶۵۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۵ 05 September 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: رضا محمدیان صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در استان فارس برای زائران اربعین ایجاد شده است نبود بلیت هواپیما و اتوبوس است که این افراد دچار سردرگمی شده‌اند.

وی اضافه کرد: گفته شده بر اساس مصوبه‌ای که به شرکت‌های حمل و نقل ارائه شده این شرکت‌ها نمی‌توانند اتوبوس‌های خود را به صورت دربستی در اختیار افراد برای رساندن خود به آبادان قرار دهند و اگر این افراد بخواهند نسبت به کرایه اتوبوس اقدام کنند باید معرفی نامه‌ای از سازمان تبلیغات یا ستاد عتبات عالیات داشته باشند.

محمدیان ادامه داد: بر اساس مشاهدات صورت گرفته بلیت‌ها به صورت روزانه و اینترنتی قابل خریداری است این در حالی است که اگر فردی توانایی استفاده از اینترنت نداشته باشد نمی‌تواند نسبت به خرید از سامانه اقدام کند.

به گفته این مقام مسئول پرواز از مبدا شیراز به مقصد نجف بسیار محدود بوده و تنها یک پرواز از مبدا شیراز به آبادان وجود دارد این در حالی است که با توجه به استقبال مردم امید است این پروازها افزایش یابد گفتنی است بلیت این پروازها نیز در بازار سیاه به شدن گران بوده و قابل دسترسی هم نیست.

محمدیان تاکید کرد: به گفته برخی از فعالین حوزه حمل و نقل قرار است قیمت بلیت‌های اتوبوس طی هفته جاری ۷۰ درصد افزایش یابد.

او خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود بیش از ۲۰۰ هزار نفر از استان فارس برای سفر اربعین اقدام کرده که از این تعداد ۷۰ هزار نفر از شهر شیراز خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار