با ابتلای ۷۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا درفسا، مجموع بیماران دراین شهرستان به ۳۳ هزار و ۸۹۴ نفر رسیده است.
کد خبر: ۱۰۶۶۰۷۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۹ 06 September 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: در مدت ۷۲ ساعت گذشته ۷۴ بیمار جدید مبتلا به کرونا در شهرستان فسا شناسایی شده که افزایش مبتلایان و موارد بستری در روزهای گذشته را به همراه داشته است؛‌ این تعداد بیمار مبتلا به کرونا مجموع بیماران را از ابتدا تا کنون تعداد ۳۳ هزار و ۸۹۴ نفر رسانده است.

 

همچنین از این تعداد تا کنون ۳۳ هزار و ۱۶۳ نفر به بهبودی کامل رسیده و متاسفانه در مدت شیوع بیماری مجموع تلفات کرونا در فسا به ۴۹۵ نفر رسیده که ۱۴ مورد آن مربوط به امسال بوده است.

 

با استقبال خوب مردم در گروه های سنی مختلف، مجموع واکسن های تزریق شده در شهرستان فسا از ۳۹۰ هزار دز گذشت؛‌ همچنین تعداد ۶ هزار و ۳۴۲ دز واکسن یادآور چهارم در این شهرستان تزریق شده است.

 

واکسیناسیون عمومی و رعایت شیوه نامه های بهداشتی تاثیر زیادی در کاهش ابتلا و کاهش مرگ و میر کرونایی داشته است.

 

متولیان سلامت در فسا از شهروندان خواسته اند با توجه به رنگ زرد و نسبتا پرخطر کرونایی شهرستان، خواهشمند است فرصت ایمن سازی کامل خود و اعضای خانواده را از دست ندهید و در رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت داشته باشید و از دورهمی بدون ماسک پرهیز کنید.

 

ضرورت رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک و شستشوی دستها، دوری از تجمعات و پرهیز از دورهمی خانوادگی، بازبودن پنجره ها و تهویه مناسب هوا و نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی دیگر توصیه های متولیان سلامت شهرستان فسا به شهروندان بوده است.

برچسب ها: کرونا ، مبتلایان ، فسا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار