مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که همزمان با ایام اربعین حسینی، بیش از ۲۵۰ کارشناس پرستاری زائران کربلای معلی را همراهی و به آنان خدمت رسانی خواهند کرد.
کد خبر: ۱۰۶۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴ 07 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایسنا: راضیه راسخ چهارشنبه ۱۶ شهریور به خبرنگاران گفت: افراد اعزامی شامل کارشناسان پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و کمک بهیار خواهند بود که طی ایام اربعین، به زائران حضرت اباعبدالله الحسین(ع) خدمات سلامت ارائه خواهند داد.

این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارائه خدمات سلامت به زائران اربعین حسینی را افتخاری بزرگ برای مجموعه پرستاری دانشگاه دانست و افزود: آموزش پیشگیری از بیماری ها از محورهای فعالیت پرستاران در این سفر معنوی است که پرستاران آموزش های لازم را به زائران ارایه می دهند.

راسخ با بیان اینکه ارزشمندترین سرمایه دانشگاه نیروی انسانی آماده و فعال است، اظهار کرد: تعداد قابل ‌توجهی از پرستاران به دلیل اعتقادات قلبی ویژه ای که به این آیین معنوی دارند، برای حضور در این زمینه اعلام آمادگی کرده اند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز یادآور شد: افراد اعزامی، تا پایان مراسم اربعین حسینی به صورت داوطلبانه به زائران اربعین خدمات لازم را ارایه می دهند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نیز در نشست ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا از زائران اربعین حسینی خواست تا پیش از عزیمت به این سفر معنوی، نسبت به تکیمل برنامه واکسیناسیون خود اقدام کنند.

عباس رضائیان‌زاده از زائران اربعین حسینی که مبتلا به بیماری های زمینه ‌ای مانند دیابت، فشار خون بالا و بیماری های قلبی و عروقی هستند نیز خواست تا پیش از عزیمت به سفر، با پزشک خود مشورت کنند.

او ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن زمان بازگشایی مدارس، لازم است خانواده ها واکسیناسیون کودکان خود بر علیه کرونا را جدی بگیرند و در سریع ترین زمان به نزدیک ترین مرکز واکسیناسیون کووید۱۹ مراجعه کنند.

رضائیان زاده همچنین گفت: تاکنون ۹۳ و ۹۸ صدم درصد از جمعیت گروه‌های هدف در استان فارس نوبت اول، ۸۸ و هشت صدم درصد نوبت دوم، ۵۰.۶ درصد نوبت سوم و ۴ درصد نوبت چهارم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از اعزام بیش از ۲۵۰ کارشناس پرستاری، اتاق عمل، هوشبری و کمک بهیار برای خدمت رسانی به زائران مراسم اربعین حسینی خبر داد.

برچسب ها: اعزام ، پرستار ، اربعین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار