با هدف نظارت بر روند عرضه لوازم‌التحریر؛
در آستانه شروع سال تحصیلی، طرح نظارتی ویژۀ بازگشایی مدارس تا ۱۵ مهرماه در سراسر استان ادامه دارد.
کد خبر: ۱۰۶۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵ 11 September 2022

مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان گفت: با هدف نظارت بر روند عرضه لوازم‌التحریر، کیف و کفش، پوشاک و فرم مدارس، طرح نظارتی ویژۀ بازگشایی مدارس تا ۱۵ مهرماه به صورت همزمان در سراسر استان ادامه دارد.
جواد محمدی فشارکی افزود: در این مدت ۸۹ نفر از بازرسان اصناف به همراه ۲۴۵ نفر از ناظران افتخاری در قالب تیم‌های محسوس و نامحسوس با حضور در بازار، ضمن پایش عرضۀ اقلام ضروری این ایام، با هرگونه تخلف صنفی برخورد قانونی لازم را انجام و متخلفانِ در هر صنف را به اداره کل تعزیرات حکومتی استان معرفی می‌کنند.
وی گفت: صنوف و مراکز عرضه موظف اند با نصب اتیکت و درج قیمت بر روی کالا‌ها و نصب نرخ نامه، صدور فاکتور رسمی برای مشتریان و رعایت نرخ‌های مصوب با درصد سود قانونی، از خرید و فروش هر گونه کالا و لوازم‌التحریرخارجی قاچاق، تقلبی و یا داشتن تصاویر خارج از فرهنگ اسلامی ایرانی خودداری کنند.
محمدی فشارکی افزود: شهروندان هنگام خرید لوازم مورد نیاز خود به واحد‌های صنفی معتبر و دارای پروانه کسب مراجعه و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق تلفن‌های ۳۲۳۵۲۰۱۲ – ۳۲۳۵۲۰۱۳ و یا ارسال پیام کوتاه به شماره ۰۹۱۴۰۴۰۳۰۳۹ و یا گزینه شکایات مردمی در وب سایت این مدیریت به نشانی bazresiasnafisf.ir به ستاد خبری و دایره رسیدگی به شکایات و گزارشات مردمی این مدیرت اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار