بازیکن تیم فوتبال فجردر رابطه با دیدار پیش رو مقابل سایپا تهران افزود: با تیم بزرگی بازی داریم. سایپا تیم پر مهره ای است که مربی خوب و کار بلدی نیز روی نیمکت دارد و بازی سختی پیش روی ماست. همه تلاشمان را می‌کنیم تا دل مردم شیراز شاد شود.
کد خبر: ۱۰۶۸۱۵۴
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵ 18 September 2022

تابناک فارس به نقل از ایلنا: مجید تاجیک در خصوص وضعیت فجرسپاسی در لیگ دسته اول گفت: با توجه به اینکه چهار هفته از رقابت‌های لیگ یک گذشته شرایط خوبی داریم. اگر اشتباهات داوری در بازی مقابل خیبر اتفاق نمی‌افتاد، می‌توانستیم امتیازات کامل آن بازی خانگی را هم کسب کنیم. از شرایط تیمی راضی هستیم و مقابل تیم مدعی استقلال خوزستان در هوای غیر قابل تحمل اهواز بازی خوبی ارائه کردیم و در برابر تیم ناشناخته ون پارس در اصفهان نیز توانستیم حداقل امتیاز را بگیریم.

بازیکن تیم فجر شهید سپاسی در رابطه با مدیریت و کادر فنی تیمشان اظهار داشت: با آمدن آقای مفتاحی اوضاع بسیار خوب شده است. اولویت ایشان در انتخاب آقای رجب زاده این بود که حاج مهدی خود جز بازیکنان اسبق و از بدنه باشگاه بزرگ فجر سپاسی هستند. موضوعی که برای مدیریت و کادر فنی ما بسیار مهم است رعایت اخلاق و حفظ منش پهلوانی است. امیدواریم در کنار این مهم بتوانیم نتایج خوبی هم کسب کنیم تا تیم بزرگ فجر را به جایگاه واقعی خود برگردانیم.

وی در رابطه با دیدار پیش رو مقابل سایپا تهران افزود: با تیم بزرگی بازی داریم. سایپا تیم پر مهره ای است که مربی خوب و کار بلدی نیز روی نیمکت دارد و بازی سختی پیش روی ماست. همه تلاشمان را می‌کنیم تا دل مردم شیراز شاد شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار