سرهنگ حسین زاده در پايان از شهروندان خواست، با توجه به علائم و هشدارها از شنا کردن در محل‌های ممنوعه و خطرآفرين خودداري كنند
کد خبر: ۱۰۶۸۵۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ 20 September 2022

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 29/06/1401 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
فرمانده جدید انتظامی شهرستان "بابلسر" معرفی شد
مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با حضور جانشین انتظامی استان مازندران و مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد بابلسر برگزار شد
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، این مراسم روز گذشته با حضور سرهنگ "سید موسی حسینی" جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، اعضای شورای تامین، روسای ادارات و همکاران در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان بابلسر برگزار شد.
گفتنی است، سرهنگ "سید جعفر افضلی" به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان بابلسر معرفی و از زحمات فرمانده سابق این انتظامی سرهنگ "حسین زارع" تجلیل بعمل آمد.
---------------------
دستگیری 42 سارق قاپ زن در مازندران
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران از دستگیری 42 سارق قاپ زن توسط ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه های سطح استان از ابتدای سال تا کنون خبر داد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "سید محسن جعفری" در این خصوص اظهار داشت: با تلاش شبانه روزي و اقدامات ویژه پلیسی ماموران انتظامي اين فرماندهی، 42 سارق قاپ زن را در سطح استان دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری استان مازندران در ادامه تصریح کرد: آمار قاپ زنی از ابتدای سال جاری تا کنون کاهش12 درصدی داشته است.
وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده تحویل مراجع قضایی شدند، افزود : ماموران انتظامی کلانتری و پاسگاه های سطح استان مازندران موفق به کشف 47 دستگاه تلفن همراه و مقدار قابل توجهی وجه نقد و ارز از این متهمان شدند.
سرهنگ جعفری در پایان خاطرنشان کرد: پلیس با اشراف کامل اجازه نخواهد داد افراد فرصت طلب و مخلان امنیت به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و به طور قاطع با این افراد برخورد می کند.
---------------------
دستگيري سارقان احشام و طیور در بهشهر
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از دستگيري 2 سارق احشام و طیور با 10 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن عنایتی گنجی" درباره جزئیات این خبر، گفت: پس از وقوع سرقت هاي متعدد احشام و طیور در سطح شهرستان، بررسي موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وي تصريح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران کلانتری 11 و پاسگاه امیرآباد با تلاش شبانه روزي و بکار گيري گشت هاي نامحسوس موفق به شناسایی2 سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
سرهنگ عنایتی در ادامه اظهار داشت: در عملياتي غافلگيرانه متهمان دستگیر شدند و در بازجويي هاي به عمل آمده به 10 فقره سرقت احشام و طیور درسطح شهرستان و روستای امیر آباد این شهرستان اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر در پایان با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند با تاکید بر رعايت هشدارها و توصيه‌هاي پليس در خصوص پيشگيري از سرقت، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک، مراتب را بلافاصله از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.
---------------------
کشف 3 تن چوب جنگلی قاچاق در قائم شهر
فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر از کشف 3 تن چوب قاچاق و توقیف خودروی نیسان در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" در تشریح این خبر با اشاره به اینکه قاچاق چوب و قطع غيرمجاز درختان جنگلی به تاراج بردن ثروت ملی است اظهار داشت: از بين رفتن منابع طبیعی ضرر جبران‌ناپذیری را به محیط زندگی وارد مي‌كند.
وي در ادامه گفت: ماموران انتظامی پاسگاه علی آباد حین گشت زنی به یک دستگاه وانت سایپا حامل چوب قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر با بیان اینکه پس از بازرسی از خودرو مقدار 3 تن چوب قاچاق فاقد هرگونه مجوز قانونی را كشف کردند تصریح کرد: ارزش ریالی چوب های مکشوفه برابر اعلام کارشناسان 100 میلیون ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به اینکه در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر شد، افزود: اين پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحویل داده شد.
سرهنگ خادمی در پايان خاطرنشان کرد: منابع طبیعی متعلق به همه انسان‌ها بوده و پلیس با سودجویان و قاچاقچیان چوب که اقدام به تاراج این ثروت ملی می‌کنند با قاطعیت برخورد خواهد كرد.
---------------------
غرق جوان 27ساله تهرانی در دریای محمودآباد
فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از جان‌ باختن جوان27 ساله تهرانی بر اثر غرق شدن در درياي "سیاهرودسر" آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود حسین زاده" با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی با مراجعه اهالی مبنی بر غرق شدن فردي در منطقه شنا ممنوع، بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پليس و تيم‌هاي امدادی در محل حادثه و بررسي صورت گرفته مشخص شد، يک مرد 27 ساله تهرانی که به همراه خانواده خود برای تفریح به ساحل سیاهرودسر رفته بود در منطقه خطرآفرین و خارج از طرح سالم‌سازی دریا مشغول شنا بوده که به دلیل عدم آشنایی با فنون شنا، غرق شد.
فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد تصریح کرد: جسد فرد غرق شده از آب خارج و با هماهنگی قضائی به پزشکی قانونی منتقل شد.
سرهنگ حسین زاده در پايان از شهروندان خواست، با توجه به علائم و هشدارها از شنا کردن در محل‌های ممنوعه و خطرآفرين خودداري كنند.
---------------------
ستگیری سارق باغات و ادوات کشاورزی در نکا
فرمانده انتظامي شهرستان "نکا" از دستگيري سارق باغات و ادوات کشاورزی با 7فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ"قاسم عزیزی" با اعلام اين خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و در پی آن سرقت ادوات کشاورزی در مناطق روستایی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی افزود: ماموران کلانتری 11 با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده یک متهم را در این رابطه در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نکا، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس تا این لحظه به 7 فقره سرقت از باغات و ادوات كشاورزي اعتراف کرده است.
سرهنگ عزیزی با اشاره به اينكه پرونده متهم به مرجع قضائی ارجاع داده شد، خاطرنشان کرد: صاحبان باغات و مزارع ضمن توجه به هشدارهای پلیس تا حد امکان از قرار دادن وسایل و تجهیزات کشاورزی در اماکن بدون حفاظ خودداری و آنها را در محلی امن نگهداري كنند.
---------------------

خبر.  سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار