به مناسب هفته ملی کودک برگزار شد
تابناک-به مناسبت هفته کودک مراسم نمادین روز ملی کودک در بندرعباس برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۷ 08 October 2022

به گزارش تابناک از بندرعباس، مراسم روز ملی کودک در بندرعباس برگزار شد. این مراسم که با حضور مسئولین استانی ، دانش آموزان و نمایندگان اولیا و مربیان در مدرسه شاهد شهید الله پرست ناحیه یک بندرعباس برگزار شد، بیانیه روز ملی کودک قرائت شد.

در ادامه معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به شعار امسال این هفته با عنوان( حال خوش کودکی رنگ خوش زندگی ) عنوان کرد: در این ایام با استفاده از تمامی فرصت ها و ظرفیت های در دسترس همچون می بایست به رشد و پرورش کودکان اقدام کرد، زیرا کودکان امروز آینده سازان فردا هستند و  ساخت آینده روشن نیاز به توجه و آموزش کودکان را می‌طلبد . وی کودکان را بنیاد جوامع بشری خواند و افزود:  تقویت و پرورش کودکان کلید موفقیت جوامع ی بشریست و برای رسیدن به اهداف بلند مدت در مسیر پیشرفت و توسعه جامعه واعتلای ایران عزیزبه تربیت نسل متعهد و متخلق به اخلاق اسلامی توجه نمود و این از مهمترین امور در دستور کار مسئولان و خانواده ها به شمار خواهد آمد.

 غیبی در پایان : برای فرزندان و کودکان ایران زمین آرزوی کسب دانش همراه با معرفت ، سعادت و سلامتی را از خداوند منان خواستار شد.

انتهای پیام//

برچسب ها: کودک ، نمادین ، مراسم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار