سوخت تراکتور‌ها و کمباین‌های بدون پلاک قطع شد.
کد خبر: ۱۰۷۱۵۳۹
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰ 11 October 2022

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس گفت: همه کمباین‌ها و تراکتور‌ها برای دریافت سوخت باید کارت دریافت کنند که بر اساس سهمیه، سوخت به آن‌ها داده می‌شود.
طاهری با اشاره به قطع چند روزه سوخت این ادوات کشاورزی در روز‌های نخست امسال ادامه داد: به دلیل موقعیت استراتژیک استان فارس در تولید محصولات زراعی و همچنین برداشت این محصول‌ها در جنوب کشور، تا پایان شهریور ماه به صورت موقت به آن‌ها سوخت داده شد، اما از ابتدای مهرماه فقط با کارت سوخت، می‌توانند از سهمیه در نظر گرفته شده بهره‌مند شوند.
وی گفت: در استان فارس ۳ هزار و ۳۷۰ هزار دستگاه کمباین و ۳۱ هزار و ۱۴۰ تراکتور وجود دارد که تا کنون ۲ هزار و ۸۰۰ کمباین و ۲۸ هزار تراکتور پلاک گذاری شده اند.
مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان فارس تاکید کرد که کمباین داران و تراکتورداران برای پلاک گذاری این ادوات کشاورزی باید به پلیس راهور مراجعه کنند که بر اساس آب و هوای منطقه، تعداد سیلندر ادوات و نوع برداشت، سهمیه تعلق می‌گیرد.

طاهری تاکید کرد بیشترین زمان انتظار برای دریافت پلاک، دو هفته است اما از زمان تشکیل پرونده برای دریافت پلاک، سوخت به ادوات تعلق می گیرد.

به گفته حبیب زارعی مدیر اتحادیه کمباینداران فارس، ۷۰ درصد از محصولات زراعی از جمله گندم، کلزا و جو کشور توسط ۴ هزار دستگاه کمباین استان فارس برداشت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار