مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: مشکل افت فشار و قطعی آب مناطق جنوب و جنوب غربی شهر کرمانشاه به زودی مرتفع می‌شود
کد خبر: ۱۰۷۱۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۶ 13 October 2022

رضا داوودی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: پروژه خط انتقال بین مخازن چمن به مخزن جمهوری یکی از پروژه‌های بسیار مهم و تاثیرگذار در تامین آب شرب شهر کرمانشاه و توزیع مناسب آب خصوصا در مناطق جنوب و جنوب غربی شهر است.

وی افزود: اجرای این خط انتقال، منتج به افزایش ظرفیت آبرسانی به مشترکین حوزه جنوبی و جنوب غربی شهر کرمانشاه می‌شود و با این افزایش ظرفیت، مشکل بالغ بر ۲۰۰ هزار نفر از جمعیت شهر کرمانشاه در مناطق جنوبی و جنوب غربی که چند دهه است با کم آبی و افت فشار آب در طول شبانه روز مواجهند، رفع می شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه ادامه داد: اعتبار مورد نیاز این پروژه از محل اعتبارات تنش آبی که در اختیار شرکت مهندسی آبفای کشور است تأمین شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

وی گفت: کل طول خط انتقال ۲.۴ کیلومتر است که با لوله ۶۰۰ میلیمتر فولادی به انضمام ایستگاه پمپاژ و موتورخانه و سایر متعلقات مربوط به این پروژه در دست اجرا است.

وی یادآور شد: در حال حاضر با توجه به صعوبت کار که در مسیر بار ترافیکی ترانزیتی واقع شده است و همینطور سختی و بافت سنگی زمین از پیشرفت مناسبی برخوردار است.

داوودی تاکید کرد: بر آن هستیم حدود ۸۰۰ متر باقی مانده را تا یک ماه آینده به اتمام برسانیم تا مردم هرچه زودتر از نعمت آب شرب پایدار برخوردار شوند و مشکلاتشان در این زمینه برطرف گردد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار