سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت شهادت پاسدار نورالدین جنگجو ، جانشین سپاه ناحیه بیرم شهرستان لارستان استان فارس پیام تسلیت صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۳ 15 October 2022

تابناک فارس به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی سپاه، سردار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه در پی شهادت برادر سرگرد پاسدار نورالدین جنگجو ، جانشین سپاه ناحیه بیرم شهرستان لارستان استان فارس، پیام تبریک و تسلیت صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است: نظام مظلوم و مقتدر جمهوری اسلامی ایران افتخار دارد که فرزندانش در راه صیانت از دین، وطن و شرف، برای حفظ استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی و استمرار نهضت عاشورای حسینی، عاشقانه، عارفانه و ایثار گونه جان را برای استقرار دولت یار(حضرت ولی عصر(عج)) تقدیم و رخنه‌ای در این مسیر کوتاهی و تساهل ننموده و تسلیم جریان مذبوح نفاق و کفر نمی شوند و مشتاقانه به دیدار معبود می‌شتابند.

این آمادگی و جانفشانی جوانان بسیجی با بصیرت و پاسداران ولایت مدار خستگی ناپذیر در مسیر تحقق رسالت عظیم برای طلوع خورشید عالمتاب ولایت عظمی، همواره بر تارک تاریخ آزادگی این ملت شجاع، درخشان و ماندگار خواهد ماند و به کوری چشم مزدوران جاهل و عناصر دشمن حقیر این مرز و بوم، انقلاب اسلامی با عزت و بالندگی بیشتر روز به روز قوی‌تر و حسادت و حسرت دشمنان روز به روز کریه‌تر و آنها را ذلیل‌تر خواهد نمود.

 

شهادت پاسدار فداکار سپاه اسلام « نورالدین جنگجو » و برادر بسیجی همراهش که از نیروهای خدوم و جان بر کف سپاه ناحیه بیرم از خطه دلاورخیز و شهید پرور منطقه لارستان فارس هستند را به فرماندهی معظم کل قوا، خانواده‌های معظم شهدا، آزاده‌ها و ایثارگران خاصه خانواده مکرم شهید جنگجو و برادر عزیزم جناب شیخ غلامعباس جنگجو تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

اینجانب برای ارواح طیبه این دو همرزم عزیزمان، رزمنده بسیجی شجاع و پاسدار ولایت مدار علو درجات معنوی برای بازماندگان و منسوبین صبر جمیل و اجر جزیل و توفیق پیروی بیش از پیش همگان از فرامین حکیمانه و مدبرانه ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مد ظله العالی) را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار