سرپرست شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون و هیات همراه روز شنبه 2 مهر ضمن تجدید میثاق با شهدا بر مزار شهید گمنام آرمیده در مجتمع آموزش فنون اهواز، از نمایشگاه عکس ویژه هفته دفاع مقدس که به همت پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این شرکت برپا شده بود، بازدید کرد.
کد خبر: ۱۰۷۲۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷ 24 September 2022

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون مهندس قباد ناصری ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا به ویژه شهدای صنعت نفت، عهد و پیوند مردم با شهدا و ولایت را ناگسستنی توصیف نمود.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برنامه های ویژه هفته دفاع مقدس این پایگاه را اعلام کرد.

سلمان شفیعی بر لزوم اجرای برنامه های متنوع در راستای انعکاس حماسه دفاع مقدس تاکید داشت و گفت: برپایی نمایشگاه عکس، برگزاری همایش و فضا سازی ویزه هفته دفاع مقدس را می توان از اهم برنامه های پایگاه مقاومت بسیج   سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون برشمرد.

وی یادآور شد: دیدار با خانواده شهید کمایی، از شهدای حادثه تروریستی رژه 31 شهریور اهواز و دیدار با جانبازان اعصاب و روان نیز در برنامه هفته دفاع مقدس گنجانده شده است.

برچسب ها: تجدید ، شهدا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار