تیم کشتی فرنگی استان قم با کسب پنج مدال طلا، نقره و برنز بر سکوی سوم مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور ایستاد
کد خبر: ۱۰۷۲۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲ 18 October 2022

به گزارش تابناک قم، محمد هادی علیایی، رییس هیئت کشتی قم با اشاره به کسب مقام سومی کشتی فرنگی در مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور، عنوان کرد: تیم کشتی فرنگی استان قم با کسب ۵ مدال رنگارنگ و با ۱۱۳ امتیاز بر سکوی سوم این مسابقات ایستاد.

وی اضافه کرد: ابوالفضل شیری بالاتر از سایر رقبای خود در وزن ۵۲ کیلوگرم صاحب گردن آویز طلا شد و حسین قادری به نشان نقره وزن ۴۴ کیلوگرم رسید.  

وی ادامه داد: در رقابت های وزن ۸۵ کیلوگرم محمدامین ابوالحسنی نایب قهرمان شد و مدال نقره را از آن خود کرد و علی بیگدلی موفق به تصاحب نشان برنز وزن ۶۸ کیلوگرم شد.

وی بیان کرد: در مسابقات وزن ۷۵ کیلوگرم علی اصغر جباری در حالی که از راه یابی به دیدار پایانی بازمانده بود به نشان برنز این وزن رسید.

علیایی اظهار کرد: سرپرست تیم کشتی قم در این مسابقات مهدی مرادحاصلی بود و مهدی باقری به عنوان سرمربی و محمدعلی حیدری و امیر عباس مرادی به عنوان مربی کار هدایت تیم قم را برعهده داشتند.

وی یادآور شد: کشتی گیران آزاد کار قمی نیز با ۱۲ کشتی گیر به مسابقات المپیاد استعدادهای برتر کشور اعزام شده بودند توانستند دو عنوان پنجمی به دست بیاورند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار