رییس کل دادگستری هرمزگان خبر داد
تابناک هرمزگان/ رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب و تأکید رییس قوه قضاییه درباره لزوم توجه به جهش تولید و رفع موانع اشتغال، دستگاه قضایی استان اجازه نخواهد داد هیچ کارخانه‌ای تعطیل شود و در همین راستا طی یک سال اخیر ۷۰ واحد تولیدی در هرمزگان به چرخه فعالیت بازگشته است.
کد خبر: ۱۰۷۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ 19 October 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، مجتبی قهرمانی در سفر به بستک و بازدید و بررسی مشکلات ۲ واحد تولیدی این شهرستان افزود: یکی از سیاست‌های بسیار مهم دستگاه قضایی، مانع زدایی‌ از روند تولید و صنعت است که با حمایت‌های حقوقی و قضایی دادگستری هرمزگان، طی یک سال اخیر، ۷۰ کارخانه و واحد تولیدی بزرگ و کوچک و شرکت‌ صنعتی که دچار مشکلاتی بودند احیا شدند و از تعطیلی و بیکاری افرادی که در این کارخانه‌ها و واحدهای تولیدی مشغول کار بودند جلوگیری شد.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع تولید و اشتغال، ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان به صورت مستمر نشست‌هایی با صنعتگران، کارآفرینان، تجار و بازرگانانی که مسائل و مشکلاتی دارند برگزار کرده و تصمیمات خوبی برای حل این موانع گرفته شده است.

قهرمانی در سفر به شهرستان بستک با حضور در شرکت تعاونی دیباگستر و کشتارگاه صنعتی مرغ هرنگ از فعالیت‌های این واحدهای تولیدی بازدید کرد و در جریان مهم‌ترین چالش‌ها و مشکلات این واحدهای تولیدی قرار گرفت.

 وی پس از شنیدن گزارش مدیران این واحدهای تولیدی، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم برای رفع موانع و مشکلات را صادر کرد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار