شرکت پتروشیمی شیراز برای اولین بار پس از شش دهه فعالیت به عنوان صادر کننده ممتاز ملی سال ۱۴۰۱ از میان شرکت‌های اوره سازکشور انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۶ 23 October 2022

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: مهندس بهمئی ضمن تشریح عملکرد شرکت در شش ماهه گذشته گفت: کسب این افتخار مرهون عنایت خاص خداوند منان و تلاش مضاعف پرسنل سخت کوش و متعهد شرکت بوده است.

او با تبریک این رویداد مهم ابراز امیدواری کردند با همت تمامی همکاران تا پایان سال برگ زرین دیگری بر افتخارات شرکت افزوده شود.

بهمئی گفت: شرکت پتروشیمی شیراز پس از ۶ دهه برای اولین بار در تاریخ پتروشیمی شیراز به عنوان صادر کننده نمونه کشوری انتخاب شد.

آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه کشوری با حضور ریاست محترم جمهور، وزرا و برخی از مقامات ارشد کشور و نمایندگان شرکت‌های برتر در سالن اجلاس سران برگزار شد و شرکت پتروشیمی شیراز برای اولین بار پس از شش دهه فعالیت به عنوان صادر کننده ممتاز ملی سال ۱۴۰۱ از میان شرکت‌های اوره سازکشور انتخاب و مهندس بهمئی مدیرعامل محترم این شرکت، لوح و تندیس ویژه این مراسم را دریافت کرد.

گفتنی است در سه ماهه اول امسال و علی‌رغم افزایش هزینه‌های تولید و موانع پیش رو، سود ناخالص شرکت به رقم ۳،۱۵۴ میلیارد تومان رسیده است که این رقم بیانگر رشد ۲۲۴ درصدی نسبت به دوره مشابه سال قبل بوده و این درحالیست که سود ناخالص در سه ماهه اول سال گذشته مبلغ ۹۷۳ میلیارد تومان بوده است.

برچسب ها: پتروشیمی ، صادرات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار