نخستین مجوز الکترونیکی کشور در سامانه پنجره واحد مدیریت زمین در استان اصفهان صادر شد.
کد خبر: ۱۰۷۳۶۹۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۶ 23 October 2022

مدیر کل جهاد کشاورزی استان اصفهان در مراسم صدور این مجوز با اشاره به سوء استفاده‌هایی در حسن صدور مجوز‌ها گفت: در همین راستا پنجره مدیریت واحد امور زمین در وزارت جهاد کشاورزی راه‌اندازی شده تا ساماندهی متقاضیان انجام و صحت اطلاعات و درخواست‌ها ارزیابی شود و از زمین‌خواری پیشگیری شده و مراجعات به ادارات کاهش یابد و استعلامات به صورت الکترونیکی پیگیری شود.

مهرداد مرادمند با بیان اینکه استان اصفهان نخستین استان کشور در راه اندازی این سامانه است افزود: اولین مجوز الکترونیکی بدون مراجعه حضوری فرد و با درخواستی که در سامانه انجام شده بود، صادر و کلیه استعلام‌ها در این سامانه به صورت الکترونیکی و بدون مراجعه متقاضی به دستگاه‌های متولی انجام و پس از بررسی، در صورت تایید، مجوز الکترونیکی صادر می‌شود.

وی گفت: زمان‌بندی پاسخگویی دستگاه‌ها به استعلام‌ها در این سامانه ساماندهی می‌شود تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن درخواست متقاضیان پاسخ داده شود.
مرادمند با بیان اینکه هزار و ۱۵۶ مورد درخواست در سامانه وجود دارد افزود: ۲۶۰ مورد با نواقصی در اطلاعات تکمیلی روبرو هستند و بقیه پرونده‌ها در حال بررسی است که تاکنون ۶ مورد به نتیجه رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :