رئیس هیات کشتی استان قم از اعزام فرنگی‌کاران قم به رقابت‌های مرحله نهایی لیگ کشور و تجلیل از پیشکسوتان این رشته مدال‌آور خبر داد.
کد خبر: ۱۰۷۳۸۹۴
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۰ 26 October 2022

به گزارش تابناک قم، محمدهادی علیایی اظهار کرد: به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش هیات رئیسه و کادر اجرایی هیات، جامعه پیشکسوتان و کهن‌کسوتان کشتی استان قم در نشستی صمیمی با مدیر کل ورزش جوانان استان دیدار و‌گفت‌گو کردند و به رسم یادبود از سوی انجمن پیشکسوتان ورزش به این عزیزان تندیسی اهداء شد.

وی در ادامه از اعزام تیم کشتی فرنگی قم به مرحله نیمه نهایی لیگ کشور خبر داد و افزود: مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ کشتی فرنگی نوجوانان کشور در حالی از روز چهارم آبان ماه شروع خواهد شد که تیم کشتی فرنگی هیات قم در شهر آبادان با تیم‌های توابع تهران و دو نماینده استان خوزستان دیدار خواهد کرد.

علیایی به ترکیب تیم نیز اشاره و بیان کرد: در ۴۵ کیلوگرم حسین قادری، ۴۸ کیلوگرم رامین امیری، ۵۱ کیلوگرم امیرمحمد عابری، ۵۵ کیلوگرم محمدجواد ابوطالبی، ۶۰ کیلوگرم متین ابدالی و ابوالفضل صفری، ۶۵ کیلوگرم امیر مهدی سعیدی‌نوا، ۷ کیلوگرم ابوالفضل رسولی، ۸۰ کیلوگرم علی میکائیلی، ۹۲ کیلوگرم امیر ابوالفضل لطفی و یاسین آقایی و در وزن ۱۱۰ کیلوگرم امیر حسین شریف‌پور اعضای تیم قم هستند.

رئیس هیات کشتی استان قم در پایان اظهار کرد: مربی این تیم مهدی مرادحاصلی از قهرمانان و مدال‌آوران خوشنام کشتی قم است، ضمن اینکه مربی داور ما در این مرحله محمدعلی حیدری است و مهدی علیزاده‌پورنیا با سابقه مربیگری تیم ملی هدایت این تیم را به عنوان سرمربی عهده دارد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار