حاج ماموستا مُلا «قادر قادری» امام جمعه پاوه در پیامی ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع)، این ضایعه را به مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۷۴۱۱۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۲ 27 October 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا  در ادامه متن این پیام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم؛ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ؛ حادثه دلخراش و تروریستی حرم شاهچراغ (ع) که منجر به شهادت و مجروح شدن جمعی از اهل­ ایمان و هم‌وطنان عزیزمان شد، موجب تأثر و تأسف گردید.

در ادامه متن این پیام همچنین آمده است: اینجانب از طرف خود، جامعه روحانیت و مردم شریف شهرستان پاوه، ضمن محکوم‌کردن این حادثه تروریستی و عرض تسلیت به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و مردم متدین شیراز، برای روح شهدای این حادثه علو درجات و برای مصدومان آرزوی شفای عاجل دارم.

در ادامه پیام ماموستا قادری آمده است: بدون شک این اقدامات مذبوحانه هرگز نمی­‌تواند خدشه‌ای در وحدت و برادری ملت شریف ایران و بخصوص در بین اهل‌سنت و اهل تشیع وارد کند.

امام جمعه پاوه در پایان پیام خود آورده است: دشمنان ایران اسلامی زمانی که متوجه شدند از وقایع ۴۰ روز گذشته نتیجه‌ای نگرفته‌اند، از راه ترور وارد شدند؛ اما به کوری چشم بدخواهان، مردم بصیر و آگاه ایران اسلامی، به یاری خداوند متعال و با وحدت و همدلی، این توطئه را نیز همچون سایر توطئه‌های پیشین خنثی خواهند کرد. ان ­شاالله

به گزارش ایرنا، ساعت ۱۷:۴۵ روز چهارشنبه ۴ آبان افرادی مسلح به شیوه تروریست‌های تکفیری با تیراندازی از بیرون حرم مطهر شاهچراغ به مردم داخل حرم حمله کردند.

طبق گفته شاهدان عینی تروریست‌ها با خودروی پژو به سمت حرم شاهچراغ رفته و از ورودی خیابان ۹ دی وارد حرم شدند و در همان محل، خدام و زائران حاضر در آن ورودی را به رگبار بستند.

آمار شهدای اقدام تروریستی حرم شاهچراغ (ع) به ۱۵ نفر رسید.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار