جلسه آشنایی با ماده ۱۰ قانون جهش تولید دانش بنیان (تولید بار اول) و بررسی امکان جمع آوری گازهای همراه نفت در قالب قراردادهای تولید بار اول در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۷۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 01 November 2022

به گزارش روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب، در این نشست که روز یکشنبه ۸ آبان ۱۴۰۱ به همت پژوهش و فناوری شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد رئیس و کارشناسان پژوهش و فناوری و مسئولان و کارشناسان مهندسی فرآورش و پروژه های تزریق گاز معاونت مهندسی نفت حضور داشتند.

در این نشست دکتر محمد گلستان باغ رئیس پژوهش و فناوری مناطق نفت خیز جنوب با تبیین ظرفیت ها و ابزارهای پژوهشی برای پیشبرد اهداف سازمان، به معرفی فعالیت های پژوهش و فناوری در حوزه تحصیلات تکمیلی، قراردادهای پژوهانه و فرصت های مطالعاتی و قراردادهای پژوهشی با دانشگاه ها، شرکت های دانش بنیان و پارک های علم و فناوری پرداخت.

وی در ادامه همچنین در خصوص مصوبه تولید بار اول و ویژگی های آن و نحوه انعقاد قرارداد توضیحاتی ارائه داد و به بررسی امکان استفاده از ظرفیت قراردادهای تولید بار اول برای طرح های جمع آوری گازهای همراه نفت اشاره نمود.

در این نشست مسئولان و کارشناسان مهندسی فرآورش و پروژه های تزریق گاز معاونت مهندسی نفت سوالات و دیدگاه های خود را در خصوص ماده ۱۰ قانون جهش تولید دانش بنیان(تولید بار اول) بیان نمودند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار