استاندار آذربایجان شرقی گفت: برای جبران عقب‌افتادگی تاریخی استان در بخش معدن، نیازمند پیگیری جدی از سوی مسئولان امر و استفاده از ظرفیت‌ها و اختیارات قانونی در این بخش هستیم.
کد خبر: ۱۰۷۵۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰ 05 November 2022

به گزارش تابناک تبریز، عابدین خرّم روز شنبه، در جلسه شورای معادن استان، اظهارکرد: از مسئولان سازمان صمت انتظار داریم که با حضور میدانی و فعال، نسبت به مسائل بخش معدن احاطه و اشراف داشته باشند و برای جبران عقب‌ماندگی‌ها به صورت جدی تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه آذربایجان شرقی جزو استان‌های برجسته کشور در بخش معدن است، افزود: با وجود ظرفیت‌های استان در این بخش، از کم‌توجهی وزارت صمت به پیگیری‌ها و مکاتبات خود گلایه‌مندیم.

استاندار آذربایجان شرقی درخصوص حقوق دولتی معادن نیز گفت: این موضوع تاکنون به طور جدی پیگیری نشده و لازم است مصوبات شورای معادن در این خصوص هرچه سریع‌تر به معادن ابلاغ شود.

وی همچنین بر اطلاع‌رسانی مزایده عمومی محدوده‌های معدنی استان تاکید کرد و گفت: باید از این فرصت برای جذب سرمایه‌گذاران مستعد استفاده شود.
خرّم بر تشکیل کمیته‌های فنی و کمیته‌های شهرستانی شورای معادن استان نیز تاکید کرد و گفت: مسائل و مشکلات معادن به صورت تخصصی در این کمیته‌ها بررسی و برای تصمیم‌گیری به شورای معادن ارجاع شود.


انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :