مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار داشت : امسال با پیگیری و تلاش در حوزه حمل و نقل مسافر و انجمن‌های صنفی این بخش، موفق به جذب بیش از 97 درصدی تسهیلات موضوع بند الف تبصره 18 ویژه بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری اتوبوس و مینی‌بوس شدیم.
کد خبر: ۱۰۷۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۵ 10 November 2022

 به گزارش تابناک ایلام؛سید زاهدین چشمه خاور  گفت : امسال با پیگیری و تلاش در حوزه حمل و نقل مسافر و انجمن‌های صنفی این بخش، موفق به جذب بیش از 97 درصدی تسهیلات موضوع بند الف تبصره 18 ویژه بازسازی ناوگان حمل و نقل عمومی برون شهری اتوبوس و مینی‌بوس شدیم.

وی بیان داشت : این مهم در راستای اجرای ابلاغیه سازمان متبوع در خصوص دستورالعمل اجرای جزء یک تا 9 بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 کل کشور با موضوع بازسازی ناوگان فرسوده اتوبوس ومینی‌بوس و با توجه به حجم بالای فرسودگی ناوگان عمومی در استان انجام می‌پذیرد.

چشمه خاور ادامه داد : با توجه به تشکیل جلسات متعدد با صنوف و کارشناسان مرتبط و اطلاع‌رسانی به مشمولان طرح دریافت تسهیلات تبصره 18 از طریق سامانه با تصویب کمیته استانی تعداد 20 دستگاه ناوگان اتوبوس به مبلغ 140 میلیارد ریال تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی و به متقاضیان پرداخت شده است.

وی گفت : با توجه به فرسودگی ناوگان مینی‌بوس استان، همه تلاش خود را برای کمک به فعالان این بخش در زمینه بازسازی ناوگان به‌کار خواهیم بست./ع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار