استاندار هرمزگان؛
تابناک هرمزگان// استاندار هرمزگان در حاشیه آغاز عملیات ۷۷۶ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در سیریک گفت: زمین‌های مورد نیاز برای احداث سهمیه ۵۰ هزار واحدی مسکن در استان تامین شده است.
کد خبر: ۱۰۷۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷ 13 November 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان، مهدی دوستی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه یکی از قول‌های دولت سیزدهم برای مردم احداث مسکن جوانان است، افزود: از حیث تامین و تخصیص زمین طرح نهضت ملی مسکن در سطح کشور هرمزگان در رتبه نخست کشور است.

وی بیان داشت: در بهمن ماه امسال فرصت مجددی برای افراد متقاضی و جامانده از ثبت نام در سایت طرح نهضت ملی مسکن آغاز می‌شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان اظهار داشت: در حال حاضر به جز شهرستان‌های حاجی آباد و رودان طرح نهضت ملی مسکن در همه شهرستان‌های هرمزگان آغاز شده است و تا پایان هفته در این ۲ شهرستان نیز عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان نیز گفت: در راستای قانون جهش مسکن در هرمزگان تمامی تعهدات چهار ساله برای احداث ۵۰ هزار مسکن طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

عباس کمالی افزود: طرح نهضت ملی مسکن شهرستان سیریک نیز با هدف احداث ۷۶۶ واحد مسکونی در زمینی به مساحت ۳۲ هکتار در این روز کلنگ زنی شد.

انتهای پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار