حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز چهارشنبه (۲۵ آبان) در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و غذایی شهرستان جهرم گفت: شهرستان جهرم ظرفیت های مغفول مانده بسیاری دارد که از جمله آن فرآوری خرما به روش های گوناگون است.
کد خبر: ۱۰۷۷۴۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 16 November 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام محمدحسین مدبر امروز چهارشنبه (۲۵ آبان) در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع دستی و غذایی شهرستان جهرم گفت: شهرستان جهرم ظرفیت های مغفول مانده بسیاری دارد که از جمله آن فرآوری خرما به روش های گوناگون است.

 

امام جمعه جهرم افزود: این مهم می تواند علاوه بر ایجاد فرصت های بی نظير اشتغال و ارزش افزوده مناسب، زمینه معرفی بیشتر شهرستان را نیز در داخل و خارج از کشور به همراه داشته باشد.

 

وی مداومت در برپایی این گونه نمایشگاه ها و به خصوص کمک به متقاضیان فعالیت در این حوزه به روش های مختلفی چون ارائه تسهیلات، تخصیص مکان جهت کارگاه و موارد مشابه دیگر را به نوعی سرمایه گذاری انسانی و اجتماعی دانست که سود آن ایجاد کارآفرینی همراه با محیطی پویا و با نشاط و ایجاد ارتباط مستقیم تولید کننده و خریدار خواهد بود که همه مردم به نوعی از آن منتفع می شوند.

 

پوران دراجی مسئول امور بانوان فرمانداری ویژه شهرستان جهرم نیز ایجاد رونق کسب و کار مشاغل خانگی بانوان و همچنین معرفی ظرفیت این قشر از جامعه را از اهداف برگزاری این جشنواره یک روزه دانست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار