دکتر سقائیان‌نژاد شهردار قم شهردار قم طی پیامی با قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان قم، از شهروندان قمی به خاطر مشارکت در این حرکت بزرگ و ارزشمند تشکر کرد.
کد خبر: ۱۰۷۷۶۶۹
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۰ 17 November 2022

به گزارش تابناک قم، متن پیام دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم به این شرح است:

در روزهایی که دشمنان این مرزوبوم بار دیگر خیال خام و باطل خود را برای شکست این نظام مقدس رؤیاپردازی می‌کنند و از ایجاد ناامنی و تحرکات تروریستی و به شهادت‌ رساندن شهروندان عادی و زنان و کودکان نیز ابایی ندارند، شهر قم، عُش آل محمد صلی‌الله علیه و آله و سلم و مبدأ حرکت عظیم و تمدن‌ساز انقلاب اسلامی، شاهد برگزاری رویدادی بزرگ و ارزشمند بود در گرامیداشت یاد و پاسداشت آرمان‌های شهدایی که اقتدار و افتخار امروز ایران به بهای خون آنان به‌دست‌آمده است.

برگزاری اجلاسیه پایانی دومین کنگره شهدای استان قم و برنامه‌های فاخر مختلفی که در طول سه سال گذشته و در قالب این حرکت فرهنگ‌ساز در شهر قم به اجرا رسیده و با یاری خداوند در آینده نیز با قدرت ادامه خواهد یافت، امتداد مسیری است که در فرموده رهبر معظم انقلاب کم‌تر از شهادت نیست، وظیفه همه مردم و مسئولین است تا با تلاش برای تبیین سیره عملی زندگی شهدا نقش خود را در این مسیر ایفا کنند.

تلاش و کوشش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توفیقی الهی و باوری برآمده از روح آزادگی و معنویت است. این باور و عقیده در سایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در تارک اعتقادات تمامی آزادگان جهان و نه‌تنها ملت شریف ایران دمیده و جاودان شده است.

مایه سعادت است که خادمان شهر مقدس قم در شهرداری نیز توانستند به‌قدر توان خود در امور و برنامه‌های مختلف این کنگره و علی‌الخصوص اجلاسیه نهایی آن مشارکت داشته باشند و ذره‌ای ناچیز از دِین خود را در این زمینه ادا کردند.

بر خود وظیفه می‌دانم تا به‌رسم ادب از تمامی مدیران و مسئولان و دست‌اندرکاران این رویداد بزرگ به‌ویژه در ستاد کنگره و کمیته‌های ذیل این ستاد، سپاه امام علی‌بن‌ابی‌طالب علیه‌السلام، مجموعه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و مسجد مقدس جمکران، سایر نهادها و دستگاه‌های استان قم و همکاران خدوم خود در مجموعه مدیریت شهری تقدیر و تشکر نمایم.

مردم شریف استان قم به‌عنوان محور و مخاطب اصلی این برنامه‌ها و رویدادهای فرهنگی همواره همراه و هم‌قدم در اجرای این برنامه‌ها بودند؛ درود خداوند شامل حالشان که همچون همیشه با حضور گسترده و مثال‌زدنی و بصیرت خود توانستند بسیاری از دسیسه‌ها و نیرنگ‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.

ضمن عرض تسلیت و تبریک شهادت جمعی از هم‌وطنان در عملیات تروریستی ناجوانمردانه روز گذشته در شهرهای ایذه و اصفهان، امید آن دارم توفیق الهی در ادامه این مسیر برای تلاش‌های ماندگار در زنده نگاه‌داشتن یاد شهدا و تبیین پیام شهدا شامل حال تمام خدمتگزاران این نظام و انقلاب باشد تا در لوای زعامت نائب بر حق حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی تداوم و استمرار حرکت در مسیر حقانیت و آزادگی را تا زمان فرج موعود شاهد باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار