امام جمعه جهرم با تاکید بر اینکه مردم بیدار هستند و دشمن نمی تواند کشور ما را دچار آن جنگی کند که در سوریه رخ داد، تصریح کرد: دشمن دچار اشتباه راهبردی شده و به خیال خود ایران نیز سوریه است که بتوانند هر کاری بخواهند انجام
کد خبر: ۱۰۷۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷ 18 November 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام محمدحسین مدبر، امروز جمعه (27 آبان) در خطبه های نماز جمعه شهر جهرم گفت: به نسبت بسیاری از شهرهای دیگر شهر جهرم در مسئله اغتشاشات اخیر کمتر معضل و مشکل داشتند و آسیب ها جزئی بوده است.

 

امام جمعه جهرم افزود: این مهم به برکت آگاهی و بصیرت مردم فهیم، بصیر و انقلابی و درایت شبانه روزی نیروهای انتظامی و نظامی بوده است.

 

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای مسائل اخیر کشور، واژه جنگ ترکیبی به کار بردند یعنی این مسئله یک جنگ تمام عیار چند بعدی و مبهم علیه ملت است.

 

حجت الاسلام مدبر عنوان کرد: جنگ ترکیبی واژه جدیدی در ادبیات سیاسی کشور نیست و در قرآن کریم نیز آمده که دشمن به هر شکل ممکن و در هر بعدی از ابعاد به شما ضربه می زند.

 

وی با تاکید بر اینکه مردم بیدار هستند و دشمن نمی تواند کشور ما را دچار آن جنگی کند که در سوریه رخ داد، تصریح کرد: دشمن دچار اشتباه راهبردی شده و به خیال خود ایران نیز سوریه است که بتوانند هر کاری بخواهند انجام

دهند.

 

امام جمعه جهرم ادامه داد: دشمن برای شهرهای مذهبی یک برنامه خاص و دراز مدت دارد و رهبری انقلاب (مدظله العالی) نیز بر این مسئله تاکید دارند.

 

وی عنوان کرد: گستردگی آسیب های اجتماعی در برخی شهرها نشان از تلاش دشمنان دارد و البته جا دارد مسئله اقامت اتباع بیگانه در شهرها تبیین و بازنگری شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار