مسئولان ارشد «پالایش نفت اصفهان» از بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان بازدید کردند. در این بازدید بر عملکرد موفق شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در فرهنگ‌سازی پژوهشی و همچنین آمادگی شرکت پالایش نفت برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید شد.
کد خبر: ۱۰۸۱۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۰ 06 December 2022

رییس پژوهش و فناوری شرکت پالایش نفت اصفهان به همراه جمعی از مدیران ارشد و کارشناسان این شرکت از بیست‌وسومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری استان اصفهان بازدید کرد.

محسن مرادمند پس از بازدید از توانمندی و دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور مستقر در این نمایشگاه به خبرنگار شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در این نمایشگاه بسیار بالاست. پژوهش‌های انجام شده توسط این شرکت‌ها به صورت بنیادی انجام شده و بسیاری از این پژوهش‌ها نیز به مرحله تجاری و صنعتی رسیده است که نشان می‌دهد هدف‌گذاری در طرح‌های پژوهشی به نحو احسن انجام شده است.

وی افزود: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در امر فرهنگ‌سازی، ایجاد شرکت‌های دانش‌بنیان و نهادینه کردن این فرهنگ در جامعه موفق عمل کرده است. برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی، پژوهشگر و صاحب صنعت را گرد هم می‌آورد و نقطه آغازی برای طرح‌های پژوهشی جدید می‌شود. شرکت پالایش نفت اصفهان نیز آمادگی دارد در موضوعات مورد نیاز خود، از طرح‌های پژوهشی حمایت کند.

گفتنی است در این نمایشگاه بیش از ۸۰ شرکت دانش‌بنیان، دستگاه اجرایی و مراکز آموزشی و دانشگاهی به مدت چهار روز دستاوردهای پژوهشی و فناوری خود را به نمایش می‌گذارند. این نمایشگاه تا ۱۷ آذرماه از ساعت ۸ تا ۱۵ به روی عموم باز و به جهت تسهیل رفت و آمد برای بازدید از این نمایشگاه، وسایل حمل‌ونقل عمومی پیش‌بینی شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار