مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب کلانشهر تبریز، گفت: مراحل واگذاری پروژه انتقال آب ارس به پیمانکار در روزهای اخیر نهایی شده و امیدواریم در روزهای آتی کلنگ‌زنی این پروژه صورت بگیرد.
کد خبر: ۱۰۸۱۶۲۹
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۵ 11 December 2022

به گزارش تابناک تبریز، «یوسف غفارزاده» امروز در جلسه مدیریت تنش آب شرب استان آذربایجان شرقی که با حضور مدیرعامل شرکت آب و آبفای استان و سایر مدیرانی استانی و شهرستانی برگزار شد، با بیان اینکه تامین پایدار آب در استان وظیفه اصلی مدیران آبی است، بر خدمت شایسته و مستمر به مردم تاکید کرد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات انجام شده برای عبور موفق از تابستان سال‌جاری، از برنامه‌ریزی دقیق و منظم برای عبور موفق از پیک تابستان ١۴٠٢ خبر داد.

وی با اشاره به اینکه معیار عملکرد حوزه آبی کاملا مشخص است، گفت: در حال حاضر فرصت خدمت به مردم و تامین پایدار و مستمر آب استان جزو اولویت‌های اساسی بوده و این موضوع نشان دهنده اهمیت موضوع است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب کلانشهر تبریز، خاطرنشان کرد: مراحل واگذاری پروژه انتقال آب ارس به پیمانکار در روزهای اخیر نهایی شده و امیدواریم در روزهای آتی کلنگ‌زنی این پروژه صورت بگیرد.

غفارزاده همچنین با تاکید بر اینکه موضوع آب شرب جزو خطوط قرمز وزارت نیرو است، از برنامه‌ریزی دقیق و منظم دو شرکت آب منطقه‌ای و آب و آبفای استان برای عبور موفق از پیک تابستان ١۴٠٢ خبر داد.این گزارش می‌افزاید، در این جلسه مشکلات تامین آب شرب سهند و آخرین وضعیت پروژه‌های اضطراری تامین آب کلانشهر تبریز نیز مورد بررسی قرار گرفت.
پایان پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :