۱۲ هزار مورد شکایت و مراجعه مردمی در کمتر از سه ماه از آغاز سال تحصیلی از مدارس بررسی شده است.
کد خبر: ۱۰۸۲۱۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۲ 13 December 2022

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش در حاشیه همایش تخصصی روسای ادارات، کارشناس مسئولان و کارشناسان ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات قطب ۲ آموزش و پرورش کشور در اصفهان گفت: بیشتر شکایت‌ها از اخذ پول هنگام ثبت نام و محدوده بندی ثبت نام مدارس بوده است.

سید مجتبی هاشمی افزود: در راستای رضایت همگانی، مباحث مرتبط در خصوص فرآیند ثبت نام امسال دانش آموزان در حال بررسی است و با بازخوردگیری مناسبی که صورت گرفته در راستای ارتقای رضایت مندی والدین و دانش آموزان و سهولت در ثبت نام در سال تحصیلی آینده تلاش مضاعفی خواهیم داشت.

وی گفت: دانش آموزان و والدین از طریق سامانه پاسخگویی به شکایت وزارت آموزش و پرورش به نشانی الکترونیکی https://shekayat.medu.ir می‌توانند شکایت خود را به صورت ناشناس یا با اعلام هویت اعلام کنند، این شکایت‌ها در کوتاه‌ترین زمان رسیدگی می‌شود.

مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ریزی برای ثبت نام الکترونیک دانش آموزان گفت: ارزیابی کیفی و رتبه بندی مدارس در حال کارشناسی و بزودی اجرای آن آغاز می‌شود.

۱۶ میلیون و ۶۰۰ هزار دانش آموز در ۱۲۲ هزار مدرسه کشور در حال تحصیل اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :