مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: زیرساخت های قانونی لازم جهت واگذاری مراکز فرهنگی به بخش خصوصی را فراهم و از ثمرات مثبت آن در چرخه اقتصاد فرهنگ بهره مند می شویم.
کد خبر: ۱۰۸۲۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱ 15 December 2022

علی صفدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص استقبال از واگذاری مجتمع های فرهنگی به بخش خصوصی اظهار کرد: زیرساخت های قانونی جهت واگذاری یا اجاره مراکز و مجتمع های فرهنگی به بخش خصوصی را فراهم و از این موضوع استقبال می کنیم. 

وی در ادامه افزود: علاوه بر مرکز استان تلاش می کنیم در شهرستان ها هم از ظرفیت بخش خصوصی برای چنین مراکزی بهره مند شویم. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به بهره برداری از ٣ مجتمع فرهنگی طی ۶ ماه آینده، یادآور شد: استقبال از واگذاری مراکز و ساختمان ها به بخش خصوصی در چرخه اقتصاد فرهنگ در دو بخش ساخت نیروی انسانی و تأمین منابع کمک کننده است. 

وی در خصوص مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای برنامه های فرهنگی از سوی سایر دستگاه ها تصریح کرد: خوشبختانه تعامل مثبتی وجود دارد، مدیران دستگاه های فرهنگی استان هر هفته با برگزاری جلسه مشترک در راستای اجرای برنامه ها تصمیم گیری می کنند، آموزش پرورش، حوزه هنری، سازمان تبلیغات اسلامی، میراث فرهنگی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله ادارات تصمیم گیر فرهنگی هستند که در قالب کمیته مشترک برنامه های مختلف فرهنگی را طرح ریزی می کنند. 

صفدری تاکید کرد: بسیاری از برنامه های فرهنگی که در سطح استان اجرایی می شوند از مجموعه ارشاد حمایت مالی دریافت می کنند. 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار