در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند
کد خبر: ۱۰۸۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۲۹ 18 December 2022

به گزارش تابناک مازندران ،  اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه ۱۴۰۱/۹/۲۶ تقدیم حضورتان می گردد .

------------------------------

تلف شدن 18 راس گوسفند در برخورد تریلی با گله احشام 

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از برخورد يك دستگاه تریلی با گله گوسفندان و تلف شدن 18راس گوسفند در این حادثه خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" قاسم عزیزی" در تشريح اين خبر گفت: در پی اعلام برخورد يك دستگاه تریلی با گله گوسفندان و تلف شدن 18راس دام در محور بندر امیر آباد - نکا، ماموران گشت انتظامی پاسگاه قره طغان به محل اعزام شدند .

وی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی صحنه مشخص شد يك دستگاه تریلی كه در محور بندر امیر آباد - نکا در حال حركت بوده به دلیل تاریکی هوا ودید پائین با گله گوسفندان برخورد كه در اين حادثه تعداد 18 راس دام در دم تلف و13راس زخمی شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا تصرح كرد: برابر اعلام كارشناس پليس راه علت حادثه خواب آلودگی و عدم توجه به جلو از سوي راننده و رها بودن احشام، اعلام شده است.

سرهنگ عزیزی در پایان از تمامی دامداران خواست تا در هنگام عبور دادن احشام خود از محورهای مواصلاتی براي پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی، نکات ایمنی لازم را مورد توجه قرار دهند.

----------------------

برنج با طعم تریاک در " قائم شهر" 

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از کشف 10کیلو گرم تریاک که در کیسه ی برنج جاساز شده بود، خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "مهدی خادمی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب اطلاع از فعالیت یک سوداگر مرگ در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قائم شهر با انجام کار اطلاعاتی متهم را شناسایی و پس از هماهنگی های قضایی، وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر تصریح کرد: در این ماموریت یک متهم به همراه 10 کیلو گرم تریاک که در کیسه برنج پنهان و به طرز ماهرانه ای در صندوق عقب خودرو پژو جاساز شده بود را کشف و خودرو نیز توقیف شد.

سرهنگ خادمی با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد از همکاری و تعامل مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر قدردانی کرد.

----------------------------

دستگيري سارق و مالخر کابل های برق درمحمودآباد/ کشف 1200 متر کابل برق از خودروی سارق 

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری سارق و مالخر کابل های برق و کشف کابلهای سرقتی دراین شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمودحسین زاده" اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل های برق در سطح شهرستان بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کارماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری سرنخ های موجود سارقی حرفه ای و سابقه دار را شناسایی و او را در حین معامله با مالخر در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی محمودآباد تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی به بزه ارتکابی اعتراف و فروش اموال مسروقه به مالخر دستگیر شده اقرار کرد.

وی در ادامه بیان داشت: از متهمان بیش از 1200متر کابل برق کشف که کارشناسان اداره برق ارزش کابل های کشف شده را 950 میلیون ریال اعلام و در این رابطه خودروی مالخر نیز توقیف شد .

سرهنگ حسین زاده با اشاره به معرفي متهمین به مراجع قضائي، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعا با تماس 110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.

--------------------------

کشف دپو چوب قاچاق در بهشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف 2 تن 700 کیلو چوب جنگلي قاچاق در خلیل شهرآن شهرستان خبر داد . 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ " حسن عنایتی گنجی" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي طرح تشديد مبارزه با مقابله قاچاق منابع ملي در پي کسب خبری مبني بر فعالیت افرادی در امر قطع درختان و قاچاق چوب آلات جنگلي، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 12 این فرماندهی قرار گرفت .

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر ، اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی و شناسایی 3 متهم به قاچاق چوب، محل نگهداري چوب آلات جنگلی قاچاق، شناسايي و با همکاري ماموران اداره منابع طبيعي در بازرسی از محل 2 تن و 700 کیلو چوب آلات جنگلي کشف شد.

وی تصریح کرد: متهمان به قاچاق با قطع درختان، چوب آلات را داخل باغی جمع آوري و در فرصت هاي مختلف آنها را بارگيري و به فروش مي رساند.

سرهنگ عنایتی گنجی در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي

دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.

---------------------

دستگيري 2سارق حرفه اي منزل در نوشهر 

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از شناسایی و دستگيري 2سارق حرفه اي منزل با 11 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ" اکبر درویشی" در تشریح این خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان ، تيمي از ماموران پلیس آگاهی تشکيل و دستگيري سارق يا سارقان را در دستور كار خود قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با بررسي صحنه هاي سرقت و جمع آوري سرنخ هاي موجود به سارقان حرفه اي سابقه دار در شهرستان مظنون و پس از تحقيقات گسترده پليسي با اطمينان از دست داشتن اين فرد در سرقت ها، متهمان را با هماهنگي مقام قضائي دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر تصریح کرد: در بازجويي هاي به عمل آمده، متهمان به 11 فقره سرقت منزل اعتراف کرد و پس از تشكيل پرونده به مقام قضائي تحويل داده شدند.

سرهنگ درویشی در پايان خاطرنشان كرد: از نگهداري وجوه نقد و طلا و جواهر به مقدار زياد در منزل بپرهيزيد و در مواقعي كه مجبور به نگهداري موقت وجوه نقد و اشياء قيمتي در داخل منزل هستيد، از پنهان کردن آن بصورت يك جا خودداري کرده و حتي الامكان از گاوصندوق سالم و مطمئن استفاده کنند.

----------------------

کشف دستگاه گنج یاب از 3 حفار غیرمجاز در "ساری" 

فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 3 حفار غیرمجاز و کشف یک دستگاه گنج یاب به ارزش 800 میلیون ریال در یکی از روستاهای آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "عبدالله حسن زاده" اظهار داشت: در پي دريافت خبري مبني بر فعالیت افرادی در زمینه حفاري غير مجاز به منظور کشف اشياء تاریخی و باستانی با ارزش در یکی از مناطق شهرستان ساری، بررسي موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از هماهنگی با دستگاه قضائی، با انجام عملیاتی، ماموران انتظامی بخش "پشتکوه"، موفق به شناسایی و دستگیری 3 متهم در این خصوص شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری بیان کرد: از متخلفان یک دستگاه گنج یاب و متعلقات مربوطه کشف و در بازجویی های انجام شده به جرم خود مبنی بر جستجو برای گنج و اشیاء عتیقه اعتراف کردند.

سرهنگ حسن زاده با بیان اینکه از سوی کارشناسان مربوطه، ارزش گنج یاب کشف شده 800 میلیون ریال برآورد شده است، افزود: متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

-----------------------

دستگیری سارق کابل های برق در فریدونکنار 

فرمانده انتظامي فریدونکنار از شناسايي و دستگيري سارق کابل های برق با 11 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن هاشم پور"در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع سرقت کابل و سیم های برق در شهرستان فریدونکنار، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اگاهی شهرستان فریدونکنارقرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی دو سارق سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار تصریح کرد: متهمان در بازجویی های به عمل آمده به 11فقره سرقت سیم و کابل برق در این شهرستان اعتراف کردند.

سرهنگ هاشم پور از کشف500 متر سیم از مخفیگاه متهم خبر داد و در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

-------------------------

اعتراف سارق موتور سیکلت به 6 فقره سرقت در "گلوگاه" 

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از دستگيري سارق حرفه ای موتور سیکلت با 6 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ" محمود کلوانی" اظهار داشت: در پي چند فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان ، موضوع دستگیری سارق و یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با کار شبانه روزي و اقدامات فني صورت گرفته در نهايت محل اختفاي یک سارق را شناسايي و متهم با هماهنگی قضایی طي يک عمليات غافلگيرانه در مخفيگاهش دستگير شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیان داشت: متهم که پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشت و در تحقیقات تکمیلی به 6 فقره سرقت موتور سیکلت در سطح شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ کلوانی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعاليت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت از طريق سامانه110 اعلام تا نسبت به دستگيري مجرمان و متخلفان اقدام شود. 

خبر سلمان مهدوی 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار