واکنش رئیس مجمع نمایندگان گیلان
کد خبر: ۱۰۸۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶ 19 December 2022

تکذیب  تغییراستاندار گیلانتکذیب  تغییراستاندار گیلان

گفتگوی اختصاصی دکتردلخوش با خبرگزاری تابناک

 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در گفت و گو با خبرگزاری تابناک گیلان عنوان کرد؛

مردم تلاش شبانه روزی استاندار گیلان را مشاهده می کنند / عباسی تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته است / نباید به شایعات دامن زده و مسئولان را دلسرد کنیم / دولت باید تیم اقتصادی را قوی تر کند

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با بیان اینکه به عنوان یک گیلانی با رعایت انصاف و عدالت باید بگویم که استاندار وظایف خود را نسبت به مردم انجام می دهد مردم تلاش شبانه روزی استاندار گیلان را مشاهده می کنند، گفت: عباسی تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته است و نباید به شایعات دامن زده و مسئولان را دلسرد کنیم.

رئیس مجمع نمایندگان گیلان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری تابناک در پاسخ به سوالی مبنی بر اخبار ضد و نقیض تغییر استاندار گیلان، گفت: متأسفانه اصولاً حاشیه ها بیشتر از متن است و در استانی که کارها در حال انجام است نباید اجازه دهیم که اقدامات متوقف و مردم دچار اضطراب شوند.

سید کاظم دلخوش با بیان اینکه در هر برهه ای اخبار ضد و نقیض بوده و یک سری مخالف و برخی موافق، هستند، افزود: به نظرم تا دولت تصمیمی در خصوص وزیر یا استانداری نگرفته ما نباید به شایعه دامن بزنیم.

وی با اشاره به اینکه در شرایط فعلی نباید مسئولان را در مسیر خدمت به مردم دلسرد کنیم، اظهار کرد: اگر دولت تشخیص دهد که وزیر یا مسئولی تغییر کند این اقدام انجام خواهد شد و نیاز به پیگیری یا گفتن کسی نیست.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با تبیین فرآیند تغییر مسئولان توسط دولت، گفت: درخصوص این موضوع تا زمان حاضر مشورتی با نمایندگان گیلان صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه منکر برخی ضعف ها نیستیم و همچون حوزه های ملی، ضعف هایی در برخی بخش های اداری وجود دارد و عده ای فراتر از جایگاه خود به ایثارگران و مردم آسیب هایی می زنند که باید ترمیم شود، افزود: در این میان، شخص استاندار به نظرم در انجام وظایف کوتاهی نکرده و به عنوان یک گیلانی اعتقاد دارم که مردم رفتارها و تلاش استاندار را مشاهده می کنند که زحمت می کشد و تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته است.

سیدکاظم دلخوش با اشاره به اینکه نسبت به کل کشور کارهای خوبی در استان در حال انجام است و باید تلاش کنیم تا تنش ها در استان کاهش یابد، گفت: به عنوان شخصی که شبانه روز زحمت می کشد؛ با رعایت انصاف و عدالت باید بگویم که استاندار وظایف خود را نسبت به مردم انجام می دهد.

وی تصریح کرد: معتقدم باید با آرامش به انجام امورات مردم بپردازیم و باعث نشویم تا تزلزلی در حرکت مسئولان ایجاد شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان در پاسخ به عملکرد دولت سیزدهم در گیلان گفت: به آقای رئیسی رئیس جمهور اعتقاد دارم و بارها به خود ایشان گفتم اما تعهداتی در خصوص وزارتخانه ها داریم و حتی من به صراحت پشت تریبون اعلام کرده ام که اصلاحات لازم است و اگر دولت می خواهد بحث ارز، اقتصاد، برنامه، بودجه و مشکلات گرانی ها را حل کند باید تیم اقتصادی را قوی تر کند.

وی خاطرنشان کرد: به عنوان نماینده مردم نمی توانیم سکوت کنیم و هر وزیری بر مبنای سلایق خود عمل کندو در این میان بخشی از وزرا را توانمند نمی دانم و حتما باید جابجا شوند که خواسته مردم است.

دلخوش استفاده از افراد توانمند در سطوح ارشد دولت و وزارتخانه ها را لازمه موفقیت رئیس جمهور دانست و گفت: جلوی اقدام وزیر جهاد کشاورزی درخصوص افزایش چندبرابری قیمت کود و آب بهای مزارع کشاورزی و خارج کردن برنج از محصولات استراتژیک باید گرفته شود.

وی به برخی مشکلات و سرگردانی مردم درخصوص قطع تسهیلات تبصره ای بانکی طی 9 ماه گذشته در حوزه های اشتغال، بوم گردی و وام های خرد و قرض الحسنه اشاره و اظهار کرد: این روند مناسب نیست و مجلس از وزیر مربوطه و رئیس بانک مرکزی دعوت کرده تا در این خصوص پاسخ دهند.

 

مرتضی میرزایی ؛خبرنگارتابناک

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار