با ورود پیکر یک شهید گمنام به قیروکارزین، این شهرستان به عطر شهدا معطر شد.
کد خبر: ۱۰۸۳۰۴۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵ 20 December 2022

تابناک فارس به نقل از شیرازه:  صبح امروز آیین استقبال با شکوه و حماسی از پیکر مطهر یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس با ورود به شهرستان قیروکارزین در میدان غدیر محله سکه روان ورودی شهر قیر توسط مردم ولایی و شهید پرور قیروکارزین به همراه امام جمعه، فرماندار، فرمانده سپاه ، رئیس دادگستری، دادستان و دیگر مسوولان برگزار شد.
بعد از مراسم استقبال باشکوه و تشییع تابوت این شهید از میدان غدیر تا خیابان شهید الطافی، اجرای مانور موتوری و خودرویی با حضور موتورسواران و خودروها در شهر قیر اجرا و برگزارشد.

سپس پیکر مطهر شهید گمنام به دهستان هنگام انتقال داده شد تا مراسم استقبال و تشییع و بیعت با این شهید گمنام در مرکز این دهستان انجام شود.

گفتنی است مراسم استقبال و بیعت با شهید گمنام در مرکز بخش افزر از ساعت ۱۱:۳۰ الی ۱۳ می باشد و مراسم استقبال و بیعت با شهید گمنام در شهر کارزین از ساعت ۱۵ الی ۱۶ در مکان مسجد مطهری این شهر برگزار خواهد شد.

مراسم استقبال و بیعت با شهید گمنام در امامشهر از ساعت ۱۶ الی ۱۷ در مکان مسجد امام خمینی این شهر ، مراسم استقبال و بیعت با شهید گمنام در مبارک آباد ساعت ۱۷ الی ۱۸:۳۰ در مکان مسجد امام خمینی ره این شهر صورت خواهد گرفت.

مراسم بیعت و وداع با شهید گمنام در مرکز شهرستان شهر قیر ساعت ۱۹ الی ۲۰:۳۰ در مکان حسینیه باب الحوائج این شهر برگزار خواهد شد و در پایان مردم منطقه زاخرویه بخش افزر از ساعت ۲۱ الی ۲۲:۳۰ شب میزبان شهید گمنام خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار