کد خبر: ۱۰۸۳۱۳۸
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳ 20 December 2022

پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال باید در مسیر مشخص قرار گیردپرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال باید در مسیر مشخص قرار گیردپرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال باید در مسیر مشخص قرار گیرد

تابناک گیلان- فرماندار رودسر با تأکید بر اینکه پرداخت تسهیلات در حوزه اشتغال باید در مسیر مشخص قرار گیرد، گفت: توجه به این موضوع نتایج بهتری خواهد داشت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک گیلان، محمدرضا شهاب زاده ظهر سه شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی و توسعه شهرستان رودسر مسائل و مشکلات کنونی جامعه را به ویژه در حوزه اقتصادی قابل درک ذکر کرد و گفت: اگر قرار است سفره‌های مردم به سمت بهتر شدن پیش برود باید جدی تر به آن توجه شود.

وی یکی از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را موضوع تسهیلات و بودجه از سوی دولت در راستای اشتغال عنوان کرد و افزود: متأسفانه تسهیلات و بودجه در نظر گرفته شده در مسیر مورد نظر قرار نمی‌گیرد.

شهاب زاده با بیان اینکه در شرایط کنونی و با برنامه‌ریزی و کار کارشناسی تلاش بر این است تا تسهیلات در مسیر واقعی خود قرار بگیرد، اضافه کرد: با قرار گرفتن تسهیلات در مسیر واقعی قطعاً بیشترین انتفاع را در حوزه اشتغال شاهد خواهیم بود.

فرماندار رودسر از اجرای پروژه‌های مختلف حوزه کشاورزی در این شهرستان خبر داد و بیان کرد: شهرستان رودسر در برخی از حوزه‌های کشاورزی بویژه تولید فندق، گل گاو زبان رتبه و جایگاه برتر استان را به خود اختصاص داده اما متأسفانه نتوانسته‌ایم آن طور که باید از این ظرفیت‌ها و فرصت‌ها استفاده کنیم.

وی بر لزوم فعال شدن پروژه‌های کشاورزی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: برخی از این طرح‌ها در حال انجام است و تاکید ما بر فعال شدن همه این طرح‌ها است.

فرماندار رودسر در ادامه از اعطای تسهیلات ۵۰ میلیارد تومانی به کمیته امداد این شهرستان خبر داد و افزود: اختصاص این میزان تسهیلات به کمیته امداد نسبت به سایر شهرستان‌های استان به مقدار کم است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار