تابناک هرمزگان// امام جمعه بندرعباس گفت: مشکلات اقتصادی فشار زیادی به مردم وارد می کند و از دولت و تیم اقتصادی دولت انتظار است که برای رفع این مشکلات چاره اندیشی کنند.
کد خبر: ۱۰۸۳۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ 23 December 2022

به گزارش تابناک از هرمزگان// حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: مردم انتظار دارند که مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و بخصوص گرانی‌ها مدیریت و مهار شود و از مسؤولان و تیم اقتصادی دولت انتظار می‌رود که در این زمینه چاره اندیشی کنند.

وی با بیان این که مطالبات واقعی مردم از آنچه رسانه‌های معاند منتشر می‌کنند، متفاوت است،افزود: مردم کشور مطالبات به حق و درستی دارند اما رسانه های معاند و دشمنان ملت ایران همواره تلاش کرده‌اند با سوار شدن بر امواج این مطالبات، سبب به حاشیه بردن آن شوند و این مطالبات بر زمین بماند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان خاطرنشان کرد: دولت باید حرف‌ها و مطالبات مردم را در حوزه معیشتی بشنود و برای آن برنامه‌ریزی کند.

حجت الاسلام عبادی زاده ادامه داد: پیگیری خواست مردم با خشونت و آشوب افکنی متفاوت است.

وی با اشاره به کوچک شدن سفره مردم، تدوین راهکارهای عملی برای بهبود وضعیت معیشتی و اقتصادی را خواستار شد و از مسؤولان خواست تا قدر این مردم آگاه و بصیر را بدانند.

امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از خطبه‌ها با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) افزود: دهه فاطمیه فرصت مناسبی برای مبلغان و روحانیون است تا سیره ایشان را در حریم ولایت برای مردم تبیین کنند و برای تبیین هر چه بیشتر شخصیت حضرت فاطمه زهرا (س) حسینیه‌های خانگی باید در محله‌های استان بیشتر شود.

پایان پیام//

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار