رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازسید وحید حسینی در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به توانمندی بالای پزشکان و تیم‌های سلامت که همواره با میزان بالای مراجعه به مراکز درمانی شیراز از استان‌های جنوبی کشور همراه بوده است، افزود: این در حالی است که طی سال‌های اخیر، بیمارستان جدیدی به مجموعه درمان شیراز افزوده نشده و با توجه به فرسودگی بیمارستان‌های کنونی، توسعه زیرساخت‌ها در حوزه درمان یک ضرورت محسوب می‌شود.
کد خبر: ۱۰۸۴۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۴ 26 December 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: سید وحید حسینی صبح دو شنبه در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به توانمندی بالای پزشکان و تیم‌های سلامت که همواره با میزان بالای مراجعه به مراکز درمانی شیراز از استان‌های جنوبی کشور همراه بوده است، افزود: این در حالی است که طی سال‌های اخیر، بیمارستان جدیدی به مجموعه درمان شیراز افزوده نشده و با توجه به فرسودگی بیمارستان‌های کنونی، توسعه زیرساخت‌ها در حوزه درمان یک ضرورت محسوب می‌شود.

او راه اندازی بیش از دو هزار و پانصد تخت بیمارستانی در شیراز را یکی از اولویت‌های مجموعه سلامت استان خواند که از مراجع مختلف در حال پیگیری بوده و رایزنی‌های متعددی در این زمینه صورت گرفته است. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز بهره مندی از تسهیلات خارجی (فاینانس) را از جمله راهکارهای در دست پیگیری برای پیشبرد این هدف برشمرد و ابراز امیدواری کرد دستاورد این تلاش‌ها، امکان توسعه حداکثری خدمات حوزه سلامت فارس در ابعاد کمی و کیفی باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت نیز در این نشست با بیان منابع مختلف برای تکمیل پروژه‌های عمرانی در دست اجرا، پیشنهادات خود را در زمینه تسریع در روند ساخت پروژه‌های مطرح شده در این نشست عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار