با حضور سید جواد جعفری برگزار شد؛
از ستاد اجرایی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) درسطح استان خراسان رضوی،با حضور سید جواد جعفری مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، سیدحمید موسوی مدیرکل امور فرهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی و محمود رسولی نژاد مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی در محل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) تجلیل شد.
کد خبر: ۱۰۸۴۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۵ 09 October 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از واحد خبر و اطلاع رسانی بنیاد بین المللی امام رضا(ع)، سید جواد جعفری دبیر جشنواره بین المللی امام رضا(ع) در این نشست، با تسلیت فاجعه منا، گفت: سیزدهمین دوره جشنواره در فضایی با نشاط و با تلاش همه دست اندرکاران جشنواره برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد بین المللی امام رضا(ع) با اشاره به اینکه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) یک جریان فرابخشی و متعلق به نظام مقدس جمهوری اسلامی است،افزود: مخاطبان جشنواره در داخل و خارج از کشور، این جشنواره را از دستاوردهای انقلاب اسلامی و توانمندی های نظام مقدس جمهوری اسلامی می دانند.بنابراین در برگزار ی جشنواره باید دقت نظرهای لازم صورت گیرد تا توانمندی های فرهنگی و معنوی کشور به منصه ظهور برسد.

جعفری ضمن تقدیر از ستاد اجرایی جشنواره امام رضا(ع)،اظهار کرد: به طور مشخص وظیفه خودم میدانم از تولیت عظمای آستان قدس رضوی حضرت آیت ا... واعظ طبسی، امام جمعه مشهد حضرت آیت ا... علم الهدی، رشیدیان استاندار خراسان رضوی و همه  نهادها و دستگاههایی که در سطح استان ما را یاری کردند، قدر دانی کنم.

مهم ترین نهاد در ترویج فرهنگ رضوی


در ادامه این نشست، سیدحمید موسوی مدیرکل امور فرهنگی زائرین استانداری خراسان رضوی، با بیان انکه حضور امام رضا(ع) زمینه شکل گیری تمدن اسلامی را در این سرزمین فراهم کرد،گفت: در دوران ما حضور ایشان زمینه های شکل گیری انقلاب اسلامی  و نظام مقدس جمهوری اسلامی را فراهم کرده است.

وی بنیاد بین المللی امام رضا(ع) را یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین مجموعه در زمینه ترویج فرهنگ و معارف رضوی در عرصه های مختلف دانست و افزود: فعالیت های این بنیاد گستره جهان شمولی دارد که حوزه داخل و خارج از کشور را تحت تاثیر فعالیت های تاثیرگذار خود قرار داده است.

موسوی برنامه های دهه کرامت را موفق ارزیابی کرد و گفت: با تلاش های بعمل آمده از سوی دستگاههای ودیگر نهادهای مربوطه در سطح استان هم جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و هم دهه کرامت در سال جاری به شکل مطلوبی برگزار شد.

وی از انتخاب سه دستگاه برتر مجری برگزاری دهه کرامت خبر داد و تصریح کرد: سه شهرستان برتر در زمینه برگزاری دهه کرامت نیز از سوی استانداری خراسان رضوی انتخاب خواهند شد.

جشنواره امام رضا(ع)یکی از ابزارهای ابراز ارادت ما به ساحت حضرت رضا(ع) است

محمود رسولی نژاد مدیرکل امور رفاهی زائرین استانداری خراسان رضوی نیز در این نشست با تسلیت حادثه غمبار منا گفت: زائران خانه خدا به طرز معصومانه و مظلومانه ای در این حادثه جان باختند.

وی با اشاره به اینکه  حضور امام رضا(ع) در ایران افتخار همه ماست، افزود: همه ما یا زائر امام رضا(ع) هستیم و یا مجاور ایشان و بدلیل ارادتی که به ساحت حضرت داریم بر گرد محور ایشان جمع شده ایم و جشنواره امام رضا(ع) و دهه کرامت یکی از ابزارهای ابراز ارادت ما به ساحت حضرت رضا(ع) است.

یادآوری می شود؛در پایان این نشست با اهدا لوح تقدیر و یادمان جشنواره از ستاد اجرایی استانی سیزدهمین دوره جشنواره بین المللی امام رضا(ع) تجلیل به عمل آمد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار