مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اظهار کرد: تاکنون و با رایزنی‌های انجام شده حضور نمایندگانی از کشورهای عمان، عراق، ترکیه، تاجیکستان و ارمنستان را در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس شاهد خواهیم بود.
کد خبر: ۱۰۸۴۳۱۸
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۳ 28 December 2022

تابناک فارس به نقل از ایکنا: سیدمؤید محسن‌نژاد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس امروز، هفتم دی‌ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس ۲۰ دی‌ماه در شیراز گشایش می‌یابد، از حضور نمایندگان پنج کشور در نمایشگاه مذکور خبر داد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه بین‌المللی با رویکرد گردشگری در ابعاد مختلف خوراک، ادبی، هنری، مذهبی و گردشگری طبیعت در شیراز برگزار خواهد شد.

محسن‌نژاد تصریح کرد: تاکنون و با رایزنی‌های انجام شده حضور نمایندگانی از کشورهای عمان، عراق، ترکیه، تاجیکستان و ارمنستان را در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس شاهد خواهیم بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس اظهار کرد: رایزنی برای حضور نمایندگانی از کشورها و شهرهای هدف گردشگری فارس برای حضور در این نمایشگاه همچنان ادامه دارد.

یادآور می‌شود، دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس ۲۰ تا ۲۳ دی‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار