امام جمعه موقت شیراز گفت: حضور حماسی مردم در نهم دی ماه، بیداری و هوشیاری مردم را در برابر فتنه‌ها به اوج رساند و نشان داد که مردم پشتیبان انقلاب خود هستند و فریب توطئه‌های دشمن را نمی‌خورند.
کد خبر: ۱۰۸۴۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 31 December 2022

تابناک فارس به نقل از مهر: حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز بیان کرد: مردم در ۹ دی ۱۳۸۸ موقعیت شناسی و حمایت از رهبری را به جهانیان نشان دادند و این حمایت در زمانی بود که دشمن برنامه‌ریزی متعددی در راستای نابودی کشور داشت اما همین حمایت موجب شد تا فتنه گران و دشمنان به زباله دان تاریخ ره سپار شوند.

وی در ادامه تصریح کرد: حضور حماسی مردم در نهم دی ماه، بیداری و هوشیاری مردم را در برابر فتنه‌ها به اوج رساند و نشان داد که مردم پشتیبان انقلاب خود هستند و فریب توطئه‌های دشمن را نمی‌خورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضوی اردکانی با اشاره به حوادث اخیر در کشور عنوان کرد: برخی از فریب خوردگان داخلی در راستای همسویی با دشمنانی که سال‌ها است برای کشورهای همسایه مشکل ایجاد کرده‌اند در کشور شرایط نامناسبی ایجاد کردند از این رو از دستگاه قضائی می‌خواهیم آن‌ها را با کمال قدرت سر جای خود بنشاند.

رضوی اردکانی به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی به بیان ویژگی‌های بارز شخصیتی این مرد میدان پرداخت و گفت: شجاعت، شهامت، مطیع امام زمان و پیرو رهبری بودن از جمله ویژگی‌ها حاج قاسم و عامل تنگ شدن عرصه بر دشمنان در منطقه شده بود.

وی در خصوص موضوع حجاب و تأثیر آن بر جامعه نیز تاکید کرد: حجاب عاملی برای صیانت است و زنان را در برابر نگاه‌های نا محرم حفظ می‌کند از این رو بایستی افرادی که در جامعه دارای تریبون هستند زمینه‌ای فراهم کنند که جوانان بیش از هر زمان دیگری به موضوع حجاب اهمیت دهند و این مسئله باید در مدارس و دانشگاه‌ها شروع شود تا در تمامی جامعه توسعه یابد.

به گفته این مقام مسئول بهترین مرجع برای توسعه یافتگی حوزه حجاب جهاد تبیین است که می‌توان از این موضوع در راستای بهبود موضوع حجاب استفاده کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار