کد خبر: ۱۰۸۴۶۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶ 30 December 2022

علی رضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در پیامی حماسه نه دی را گرامی داشت. در این پیام آمده است:

نقلاب اسلامی ایران، از آغاز حیات تاکنون سرشار از مُجاهدت‌ها و ایثارگری های ملتی است که همواره تا پای جان در برابر دشمنی‌های مُستکبرین عالم و خیانت‌های مزدوران و برخی خودفروختگان داخلی از حریم انقلاب اسلامی دفاع کرده و همچنان راسخ و استوار این مسیر را ادامه می‌دهد.

سالروز حماسه نهم دی ماه، یادآور میثاق مردم با ولایت فقیه است همان مردمی که در برابر همینه و تمام ایادی شرق و غرب سرافراز و سربلند ایستاده است.

تقارن دهه ی بصیرت، با ایام شهادت سیدالشهدا مقاومت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و حضور گسترده مردم ایران در مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام در سراسر کشور در روزهای اخیر، خواب را از چشم گستاخان فتنه گر گرفت و همچون پتکی مرگبار، بر سر فتنه فرود آمد. 

خداوند را شاکریم که حیاتِ ما را در زمانی قرار دارد که پرچم اسلام و جمهوری اسلامی به دست فقیهی فرزانه، شجاع و خداترس قراردارد تا نور ولایت در دل هایمان مُتجلی گردد‌ و با رهنمودهای داهیانه او مسیر سعادت بر ما روشن گردد.

مناطق نفتخیز جنوب ضمن گرامی داشت این حماسه تاریخ ساز، تلاش می کند تا با اتحاد حول محور ولایت و انجام وظایف به نحو احسن، باری‌ را از دوش مردم شریف ایران برداشته و با عنایت الهی دشمنان اسلام و ایران را در این عرصه خطیر مأیوس نماید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار